iso900117 вересня 2015 року на засіданні робочої групи з питань впровадження Системи управління якістю в апараті обласної державної адміністрації обговорено проблемні питання упорядкування діяльності, пов’язаної з поштовими пересиланнями електронної кореспонденції з використанням поштового сервісу ОДА з доменним іменем KHODA.GOV.UA.

На початку року апаратом облдержадміністрації вперше отримано електронну послугу на Домені GOV.UA, призначений для органів державної влади України, та сформовано систему електронних поштових скриньок на власному сервері. Надано користвувачам більше 100 електронних адрес з доменним іменем khoda.gov.ua та налагоджено обмін даними з високим ступенем захисту від вірусних атак і несанкціонованого доступу ззовні.

Поряд з цим, унаслідок недостатньої компетентності деяких користувачів системи та окремих технічних збоїв на їх робочих місцях виникали труднощі з гарантованою доставкою кореспонденції до всіх абонентів.

Відділом інформаційних технологій апарату ОДА підготовлено ряд інструктивних пропозицій щодо упорядкування цієї роботи та запобігання можливим збоям під час обміну даними в структурі обласної державної адміністрації, які сьогодні розглянуто членами робочої групи.

За результатами обговорення прийняті конструктивні рішення як у частині посилення відповідальності осіб, які забезпечують безперебійне функціонування поштових скриньок на місцях, так і в частині систематизації порядку взаємодії між користувачами даного поштового сервісу.

Очікується, що унаслідок реалізації цих рішень буде активізовано процес електронного документообігу як в обласній, так і в районних державних адміністраціях.