2859_bigУрядова телефонна «гаряча лінія»: 0-800-507-309. Урядова телефонна «гаряча лінія» працює крім святкових днів та неділі за наступним графіком: понеділок – п’ятниця з 8 до 21 години, субота – з 8 до 19 години.

 

Урядова телефонна «гаряча лінія»
телефонний центр спілкування Уряду з громадянами, що дозволяє їм оперативно отримувати інформацію від органів виконавчої влади. Усі дзвінки приймаються операторами Центру та передаються відповідним органам виконавчої влади, які розглядають звернення та надають відповіді заявникам.

Номер телефону урядової «гарячої лінії»:
0-800-507-309
(дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України безкоштовні)

Урядова телефонна «гаряча лінія» працює крім святкових днів та неділі за наступним графіком: понеділок – п’ятниця з 8 до 21 години, субота – з 8 до 19 години. Телефонний центр спілкування Уряду з громадянами, що дозволяє їм оперативно отримувати інформацію від органів виконавчої влади

На веб-сайті Урядового контактного центру www.ukc.gov.ua  розміщені інформаційно-довідкові матеріали, що містять адреси, номери телефонів, графіки роботи «гарячих ліній» органів виконавчої влади тощо.

Звертаємо увагу, що на базі Урядового контактного центру запроваджено:

спеціалізовану «гарячу лінію» для інформування громадян України, які виїхали з Автономної Республіки Крим та міста Севастополя на тимчасове місце перебування до інших регіонів України;
 
– спеціалізовану «гарячу лінію» з питань допомоги учасникам та постраждалим внаслідок народного протистояння;
– спеціалізовану «гарячу лінію» для звернень громадян з  питань корупційних діянь у центральних і місцевих органах виконавчої влади, державних і комунальних установах;
– спеціалізовану «гарячу лінію» – «Діалог з малим бізнесом» з метою оперативного розгляду скарг на протиправні дії посадових осіб органів виконавчої влади;
– спеціалізовану «гарячу лінію» з питань забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків.

Будь ласка, звертайтесь на спеціалізовані «гарячі лінії» за номером телефону
0-800-507-309 та через веб-сайт Урядового контактного центру www.ukc.qov.ua.

З метою удосконалення роботи зі зверненнями громадян, підприємств, установ, організацій, фізичних осіб-підприємців, органів місцевого самоврядування Кабінет Міністрів України схвалив Концепцію створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади (розпорядження від 9 червня 2011 р. №589) і затвердив Положення про Національну систему опрацювання звернень до органів виконавчої влади та Типове положення про контактний центр Автономної Республіки Крим, області, м. Києва і Севастополя (постанова від 18 січня 2012 р. №21).

Урядовий контактний центр здійснює координацію діяльності суб’єктів Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади (контактні центри Автономної Республіки Крим, областей, м. Києва і Севастополя) та їх методичне забезпечення.

Також для Вас працює Антикорупційний портал України.