Херсонська обласна державна адміністрація (м. Херсон, пл. Свободи,1) оголошує конкурс на заміщення вакантних посад

27.05.2016 09:14:50

Херсонська обласна державна адміністрація (м. Херсон, пл. Свободи,1) оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:

– начальника управління з питань діловодства, контролю та роботи із зверненнями громадян  апарату Херсонської обласної державної адміністрації;

– начальника відділу правового забезпечення юридичного управління апарату Херсонської  обласної державної адміністрації;

– начальника відділу фінансового забезпечення апарату Херсонської  обласної державної адміністрації.

Начальник управління з питань діловодства, контролю та роботи із зверненнями громадян  апарату Херсонської обласної державної адміністрації

Основні посадові обов’язки:

  1. Вживає заходів щодо організації діловодства та роботи з доступу до публічної інформації в апараті обласної державної адміністрації відповідно до чинних законодавчих і нормативно-правових актів.
  2. Організовує роботу та забезпечує контроль за дотриманням в апараті обласної державної адміністрації вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації».
  3. Організовує роботу та бере участь у редагуванні проектів документів за підписом голови обласної державної адміністрації.
  4. Забезпечує функціонування поштової скриньки за адресою: [email protected].
  5. Здійснює редагування документів, що мають грифи обмеженого доступу «Таємно» і «Для службового користування». Контролює роботу в управлінні з документами, які містять службову інформацію.
  6. Контролює організацію діловодства та роботи із запитами на інформацію в структурних підрозділах обласної державної адміністрації, районних державних адміністраціях, надає їм методичну допомогу. Забезпечує розроблення заходів, спрямованих на вдосконалення діловодства, доступу до публічної інформації.

Умови оплати праці: відповідно до Закону України «Про державну службу»  № 889-VIII та постанови Кабінету Міністрів України від 06.04.2016 № 292 «Деякі питання оплати праці державних службовців у 2016 році».

Безстрокове призначення на посаду.

Вимоги до професійної компетентності кандидатів.

Освіта – вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста; післядипломна освіта у сфері управління (магістр державного управління)

Досвід роботи – досвід роботи на посадах державної служби категорій “Б” чи “В” або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років, вільне володіння державною мовою.

Знання законодавства: Конституція України; Закони України «Про державну службу», «Про запобігання корупції»,  «Про місцеві державні адміністрації»,  Закон України «Про доступ до публічної інформації»,  «Про звернення громадян»;  Указ Президента України від 07 лютого 2008 року  № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»; Інструкція з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348; постанова Кабінету Міністрів України  від 24 вересня 2008 року № 858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян»; постанова Кабінету Міністрів України  від 30 листопада 2011 року  № 1242 «Про затвердження Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади».

Професійні чи технічні знання: знання актів законодавства та нормативно-правових актів, що стосуються державної служби, діяльності обласної державної адміністрації, управління; знання практики застосування чинного законодавства; знання основ архівної справи; знання Інструкції з діловодства; знання норм сучасної ділової української мови та вміння застосовувати їх на практиці;  знання методів і способів контролю та перевірки виконання завдань документів;  володіння методами аналітичного опрацювання інформації та здійснення оцінки ефективності і результативності управлінських рішень;  вміння контролювати ефективність діяльності шляхом систематичного відстеження, збору і обробки інформації про хід виконання завдань, використання ресурсів та дотримання термінів;  вміння координувати роботу підлеглих під час організації та здійснення контролю за виконанням завдань документів;  вміння визначати та ухвалювати організаційні й управлінські рішення;  навички роботи із зверненнями громадян відповідно до вимог чинного законодавства;  комунікативні навички при спілкуванні з громадянами;

– знання правил ділового етикету та поведінки державного службовця; знання правил та норм охорони праці, протипожежного захисту.

Знання сучасних інформаційних технологій:  знання комп’ютерної техніки та програмного забезпечення.

Особистісні якості: аналітичні здібності; дисципліна, системність та відповідальність;  інноваційність та креативність; самоорганізація та орієнтація на розвиток; дипломатичність, гнучкість та ініціативність;  вміння працювати у стресових ситуаціях.

Начальник відділу правового забезпечення юридичного управління апарату Херсонської  обласної державної адміністрації

Основні посадові обов’язки:

  1. Контролює додержання вимог чинного законодавства України та правильне їх застосування, неухильне дотримання та запобігання невиконанню вимог законодавства України структурними підрозділами обласної державної адміністрації, посадовими особами обласної державної адміністрації та її апаратом під час виконання покладених на них завдань і функціональних обов’язків.
  2. Забезпечує надання методичної та практичної допомоги з правових питань районним державним адміністраціям.
  3. Контролює додержання вимог чинного законодавства України щодо підготовки та подання нормативно-правових актів на державну реєстрацію.
  4. Забезпечує надання правової допомоги посадовим особам обласної державної адміністрації під час здійснення ними особистого прийому громадян.
  5. Організовує проведення юридичної експертизи проектів документів, що подаються на підпис голові обласної державної адміністрації, а також інших документів, до розгляду яких залучено відділ.
  6. Аналізує акти структурних підрозділів обласної державної адміністрації та районних державних адміністрацій на відповідність їх чинному законодавству України, у разі необхідності готує пропозиції по їх скасуванню.

Умови оплати праці: відповідно до Закону України «Про державну службу»  № 889-VIII та постанови Кабінету Міністрів України від 06.04.2016 № 292 «Деякі питання оплати праці державних службовців у 2016 році».

Безстрокове призначення на посаду.

Вимоги до професійної компетентності кандидатів.

Освіта – вища юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.

Досвід роботи – досвід роботи на посадах державної служби категорій “Б” чи “В” або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років, вільне володіння державною мовою.

Знання законодавства: Конституція України; Закони України «Про місцеві державні адміністрації», «Про безоплатну правову допомогу», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про інформацію»; Указ Президента України від 03 жовтня 1992 року № 493/92 «Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади»; Постанова Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 року № 731 «Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади»; Постанова Кабінету Міністрів України від 26 листопада 2008 року № 1040 «Про  затвердження Загального положення про юридичну службу міністерства, іншого органу виконавчої влади, державного підприємства, установи та організації»; Постанова Кабінету Міністрів України від 11 грудня 1999 року № 2263 «Про затвердження Типового регламенту місцевої державної адміністрації»; Наказ Міністерства юстиції України від 21 вересня 2011 року      № 3047/5 «Про затвердження порядку роботи громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 22 вересня 2011 року за № 1114/19852; Наказ Головного управління юстиції у Херсонській області від 11 червня 2013 року  № 261/6 «Про затвердження Порядку подання нормативно-правових актів на державну реєстрацію до Головного територіального управління юстиції у Херсонській області, районних (міськрайонних) управлінь юстиції Херсонської області та проведення їх державної реєстрації» (зі змінами), зареєстрований в Головному управлінні юстиції у Херсонській області 11 червня 2013 року за № 38/1417; Типова інструкція з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади.

Професійні чи технічні знання: чинного законодавства України, зокрема Конституції України та Закону України «Про місцеві державні адміністрації»;  основи діловодства;  навиками ПК на рівні користувача.

Високі аналітичні здібності, відповідальність, організованість, ініціативність, самостійність у виконанні поставлених завдань.

Знання сучасних інформаційних технологій:  знання комп’ютерної техніки та програмного забезпечення.

Особистісні якості: аналітичні здібності;  дисципліна і системність;  інноваційність та креативність;  самоорганізація та орієнтація на розвиток;  дипломатичність та гнучкість; незалежність та ініціативність;  орієнтація на обслуговування; вміння працювати в стресових ситуаціях.

Начальник відділу фінансового забезпечення апарату Херсонської  обласної державної адміністрації

Основні посадові обов’язки:

  1. Організовує та забезпечує ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності обласної державної адміністрації та складання фінансової звітності, дотримуючись єдиних методологічних засад, установлених Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».
  2. Подає голові обласної державної адміністрації пропозиції щодо:

– визначення облікової політики, зміни обраної облікової політики з урахуванням особливостей діяльності обласної державної адміністрації і технології оброблення облікових даних, у тому числі системи та форм управлінського обліку і правил документообігу, додаткової системи рахунків і регістрів аналітичного обліку, звітності та контролю за господарськими операціями;

  • створення умов для належного збереження майна, цільового та ефективного використання фінансових, матеріальних (нематеріальних), інформаційних та трудових ресурсів.
  1. Підписує звітність та документи, які є підставою для:
  • перерахування податків і зборів (обов’язкових платежів);
  • проведення розрахунків відповідно до укладених договорів;
  • приймання і видачі грошових коштів;
  • оприбуткування та списання рухомого і нерухомого майна;
  • проведення інших господарських операцій.
  1. Здійснює контроль за:
  • відображенням у бухгалтерському обліку всіх господарських операцій, що проводяться обласною державною адміністрацією;
  • складанням звітності;

– цільовим та ефективним використанням фінансових, матеріальних (нематеріальних), інформаційних та трудових ресурсів, збереженням майна;

  • дотриманням вимог законодавства щодо списання (передачі) рухомого та нерухомого майна обласної державної адміністрації;
  • правильністю проведення розрахунків при здійсненні оплати товарів, робіт та послуг, відповідністю перерахованих коштів обсягам виконаних робіт;

– придбаних товарів чи наданих послуг згідно з умовами укладених договорів, у тому числі договорів оренди;

  • відповідністю взятих бюджетних зобов’язань відповідним бюджетним асигнуванням та відповідністю платежів взятим бюджетним зобов’язанням і бюджетним асигнуванням;
  • станом погашення та списання відповідно до законодавства дебіторської заборгованості;
  • оформленням матеріалів щодо нестачі, крадіжки грошових коштів та майна, псування активів;
  • розробленням та здійсненням заходів щодо дотримання та підвищення рівня фінансово-бюджетної дисципліни працівників відділу фінансового забезпечення;

–   усуненням порушень і недоліків, виявлених під час контрольних заходів, проведених державними органами та підрозділами обласної державної адміністрації, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства.

  1. Забезпечує надання методичної допомоги бухгалтерським службам структурних підрозділів обласної державної адміністрації та районних державних адміністрацій.

Умови оплати праці: відповідно до Закону України «Про державну службу»  № 889-VIII та постанови Кабінету Міністрів України від 06.04.2016 № 292 «Деякі питання оплати праці державних службовців у 2016 році».

Безстрокове призначення на посаду.

Вимоги до професійної компетентності кандидатів.

Освіта – вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; післядипломна освіта у сфері управління (магістр державного управління).

Досвід роботи – досвід роботи на посадах державної служби категорій “Б” чи “В” або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років, вільне володіння державною мовою.

Знання законодавства:  Конституція України; Закони України «Про державну службу», «Про засади запобігання  і протидії корупції», «Про місцеві державні адміністрації», «Про доступ до публічної інформації» «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»;  Бюджетний Кодекс України;  Кодекс законів про працю України; Національні положення (стандарти) бухгалтерського обліку в державному секторі та план рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ;  акти Президента України та Кабінету Міністрів України, накази Мінфіну, інші нормативно-правові акти, що регулюють бюджетні відносини і фінансово-господарську діяльність бюджетних установ та порядок казначейського обслуговування.

Професійні чи технічні знання: знання законів, інших актів законодавства з питань регулювання господарської діяльності та ведення бухгалтерського обліку , у тому числі нормативно-правові акти Національного банку, нормативно-правові акти Мінфіну щодо порядку ведення бухгалтерського обліку, складення фінансової та бюджетної звітності, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, порядок оформлення операцій і організації документообігу за розділами обліку, форми та проведення розрахунків, порядок приймання, передачі товарно-матеріальних та інших цінностей, зберігання і витрачання коштів, правила проведення та оформлення результатів інвентаризації активів і зобов’язань, основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби.

Знання сучасних інформаційних технологій:  знання комп’ютерної техніки та програмного забезпечення.

Особистісні якості:  аналітичні здібності;  дисципліна і системність; інноваційність та креативність;  самоорганізація та орієнтація на розвиток;  дипломатичність та гнучкість; незалежність та ініціативність; орієнтація на обслуговування; вміння працювати в стресових ситуаціях; відповідальність.

Документи, що подаються: копія паспорта громадянина України, письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби (за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246),  письмова заява, в якій повідомляється, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону, копія (копії) документа (документів) про освіту, заповнена особова картка встановленого зразка (П2-ДС), декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

Документи приймаються з дня опублікування оголошення на сайті Нацдержслужби (27.05.2016) до 1700 21 червня 2016 року.

Конкурс буде проведено 22 червня 2016 року о 10.00  за адресою м. Херсон, пл. Свободи,1.

Додаткова інформація з питань проведення конкурсу  надається відділом кадрової роботи апарату обласної державної адміністрації за телефоном 22-32-79, [email protected].

Корисні посилання