Херсонська обласна державна адміністрація оголошує конкурс на заміщення вакантних посад

25.07.2016 10:47:56

Херсонська обласна державна адміністрація (м. Херсон, пл. Свободи,1) оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:

– начальник відділу правового забезпечення юридичного управління апарату Херсонської  обласної державної адміністрації (категорія «Б»);

– головний спеціаліст відділу претензійно-позовної роботи та взаємодії з правоохоронними органами юридичного управління апарату Херсонської обласної державної адміністрації (категорія «В») /2 вакансії/

 

Начальник відділу правового забезпечення юридичного управління апарату Херсонської  обласної державної адміністрації

Основні посадові обов’язки:

  1. Контролює додержання вимог чинного законодавства України та правильне їх застосування, неухильне дотримання та запобігання невиконанню вимог законодавства України структурними підрозділами обласної державної адміністрації, посадовими особами обласної державної адміністрації та її апаратом під час виконання покладених на них завдань і функціональних обов’язків.
  2. Забезпечує надання методичної та практичної допомоги з правових питань районним державним адміністраціям.
  3. Контролює додержання вимог чинного законодавства України щодо підготовки та подання нормативно-правових актів на державну реєстрацію.
  4. Забезпечує надання правової допомоги посадовим особам обласної державної адміністрації під час здійснення ними особистого прийому громадян.
  5. Організовує проведення юридичної експертизи проектів документів, що подаються на підпис голові обласної державної адміністрації, а також інших документів, до розгляду яких залучено відділ.
  6. Аналізує акти структурних підрозділів обласної державної адміністрації та районних державних адміністрацій на відповідність їх чинному законодавству України, у разі необхідності готує пропозиції по їх скасуванню.

Умови оплати праці: відповідно до Закону України «Про державну службу»  № 889-VIII та постанови Кабінету Міністрів України від 06.04.2016 № 292 «Деякі питання оплати праці державних службовців у 2016 році».

Безстрокове призначення на посаду.

Вимоги до професійної компетентності кандидатів.

Освіта – вища юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.

Досвід роботи – досвід роботи на посадах державної служби категорій “Б” чи “В” або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років, вільне володіння державною мовою.

Знання законодавства: Конституція України; Закони України «Про місцеві державні адміністрації», «Про безоплатну правову допомогу», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про інформацію»; Указ Президента України від 03 жовтня 1992 року № 493/92 «Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади»; Постанова Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 року № 731 «Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади»; Постанова Кабінету Міністрів України від 26 листопада 2008 року № 1040 «Про  затвердження Загального положення про юридичну службу міністерства, іншого органу виконавчої влади, державного підприємства, установи та організації»; Постанова Кабінету Міністрів України від 11 грудня 1999 року № 2263 «Про затвердження Типового регламенту місцевої державної адміністрації»; Наказ Міністерства юстиції України від 21 вересня 2011 року      № 3047/5 «Про затвердження порядку роботи громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 22 вересня 2011 року за № 1114/19852; Наказ Головного управління юстиції у Херсонській області від 11 червня 2013 року  № 261/6 «Про затвердження Порядку подання нормативно-правових актів на державну реєстрацію до Головного територіального управління юстиції у Херсонській області, районних (міськрайонних) управлінь юстиції Херсонської області та проведення їх державної реєстрації» (зі змінами), зареєстрований в Головному управлінні юстиції у Херсонській області 11 червня 2013 року за № 38/1417; Типова інструкція з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади.

Професійні чи технічні знання: чинного законодавства України, зокрема Конституції України та Закону України «Про місцеві державні адміністрації»;  основи діловодства;  навиками ПК на рівні користувача.

Високі аналітичні здібності, відповідальність, організованість, ініціативність, самостійність у виконанні поставлених завдань.

Знання сучасних інформаційних технологій:  знання комп’ютерної техніки та програмного забезпечення.

Особистісні якості: аналітичні здібності;  дисципліна і системність;  інноваційність та креативність;  самоорганізація та орієнтація на розвиток;  дипломатичність та гнучкість; незалежність та ініціативність;  орієнтація на обслуговування; вміння працювати в стресових ситуаціях.

 

Головний спеціаліст відділу претензійно-позовної роботи та взаємодії з правоохоронними органами юридичного управління апарату Херсонської обласної державної адміністрації (категорія «В») (2 вакансії)

Посадові обов’язки:

  1. Забезпечує додержання вимог чинного законодавства України та правильне їх застосування, неухильне дотримання та запобігання невиконанню вимог законодавства України посадовими особами обласної державної адміністрації та її апарату, структурними підрозділами обласної державної адміністрації під час виконання покладених на них завдань та функціональних обов’язків.
  2. Консультує з питань претензійно-позовної та договірної роботи структурні підрозділи обласної державної адміністрації.
  3. Надає методичну допомогу працівникам районних державних адміністрацій щодо правильного застосування норм чинного законодавства під час виконання покладених на них завдань та функціональних обов’язків.
  4. Здійснює юридичний супровід під час особистого прийому громадян посадовими особами обласної державної адміністрації.
  5. Постійно відслідковує зміни, внесені до законодавства України, та щотижня ознайомлює з ними працівників відділу.
  6. За дорученням заступника начальника управління – начальника відділу проводить правову експертизу проектів документів, що подаються на підпис голові обласної державної адміністрації.
  7. Систематично аналізує стан додержання законності, вносить заступнику начальника управління – начальнику відділу пропозиції щодо усунення порушень законодавства України.
  8. Бере участь в укладанні договорів, підготовці та здійсненні заходів, спрямованих на виконання договірних зобов’язань, забезпечення захисту майнових прав та законних інтересів обласної державної адміністрації.
  9. За дорученням заступника начальника управління – начальника відділу бере участь у розгляді звернень громадян, народних депутатів, запитів, що надходять до обласної державної адміністрації.
  10. Надає безоплатну первинну правову допомогу з питань, що належать до компетенції обласної державної адміністрації.
  11. Бере участь в організації і проведенні семінарів, інших занять з правових питань.
  12. Веде діловодну документацію відділу, у тому числі формування судових справ.
  13. Здійснює представництво інтересів обласної державної адміністрації в судах (під час розгляду справ, стороною або третьою особою в яких є обласна державна адміністрація) та інших органах.
  14. Здійснює юридичний супровід процедури підписання меморандумів про співпрацю.
  15. За дорученням заступника начальника управління – начальника відділу бере участь в узагальненні практики застосування законодавства у відповідній сфері.
  16. Готує проекти позовних заяв до суду.

Умови оплати праці: відповідно до Закону України «Про державну службу»  № 889-VIII та постанови Кабінету Міністрів України від 06.04.2016 № 292 «Деякі питання оплати праці державних службовців у 2016 році».

Безстрокове призначення на посаду.

Вимоги до професійної компетентності кандидатів.

Освіта – вища юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавр, молодший бакалавр.

Досвід роботи – не потребує, вільне володіння державною мовою.

Знання законодавства: Конституція України; Законів України: «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про місцеві державні адміністрації».

Професійні чи технічні знання: указів та розпоряджень Президента України, постанов Верховної Ради України, постанов та розпоряджень Кабінету Міністрів України, інших нормативно-правових актів, що регулюють діяльність місцевих державних адміністрацій; основ державного управління та права; форм і методів діяльності місцевих державних адміністрацій; володіння стилістикою офіційних документів та знання правил діловодства; ділового етикету; сучасних інформаційних технологій; вміння аналізувати конкретні проблеми, прогнозувати наслідки управлінських рішень;  вміння оперативно знаходити та застосовувати ефективні методи та засоби розв’язання існуючих та виникаючих проблем, пов’язаних з професійною діяльністю.

Знання сучасних інформаційних технологій:  вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку.

Особистісні якості:  відповідальність;  системність і самостійність в роботі;  уважність до деталей;  наполегливість;  креативність та ініціативність; орієнтація на саморозвиток; орієнтація на обслуговування;  вміння працювати в стресових ситуаціях.

 

Документи, що подаються: копія паспорта громадянина України, письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі,  письмова заява, в якій повідомляється, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону, копія (копії) документа (документів) про освіту, заповнена особова картка встановленого зразка (П2-ДС), декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

Документи приймаються з дня опублікування оголошення на сайті Нацдержслужби (25.07.2016) до 1700 16 серпня 2016 року.

Конкурс буде проведено 17 серпня 2016 року о 1000  за адресою м. Херсон, пл. Свободи,1.

Додаткова інформація з питань проведення конкурсу  надається відділом управління персоналом апарату обласної державної адміністрації за телефоном 22-32-79, [email protected].

 

Корисні посилання