Аудитори інформують про стан розгляду звернень у І півріччі 2018 року

07.08.2018 12:10:09
Аудитори інформують про стан розгляду звернень у І півріччі 2018 року

Упродовж 6 місяців 2018 року до Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області звертались 90 громадян з 41 зверненням, отримано 2 колективних звернення. Поштою надійшло 24 звернення, від громадян на особистому прийомі – 4, через органи влади – 13.

Звернення стосуються питань соціальної політики та соціального захисту населення – 5, вимог трудового законодавства і оплати праці – 1, діяльності місцевих органів виконавчої влади – 11, діяльності органів місцевого самоврядування – 8; діяльності підприємств та установ – 10, з інших питань – 6.

Зокрема, на 33 звернення надано відповіді, 8 залишаються на стадії розгляду. Зокрема, на 15 звернень надано обґрунтовані роз’яснення, 3 звернення направлено за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» із повідомленням автора, 15 звернень вирішено позитивно.

Всі звернення розглянуто відповідно до вимог чинного законодавства. Заявникам надані своєчасні і обґрунтовані відповіді. Випадків безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень не встановлено.

Відповідно до положень Закону України «Про звернення громадян» керівництвом Управління вживаються заходи щодо проведення особистого прийому громадян. Графік прийому громадян розміщений у приміщенні Управління та оприлюднений на офіційному веб-сайті Південного офісу Держаудитслужби, а також на місцевих веб-сайтах.

Заради підвищення ефективності зворотного зв’язку громадяни можуть інформувати про можливі порушення фінансово-бюджетної дисципліни та надсилати інформацію цілодобово на електронну адресу kherson@dkrs.gov.ua.

На отримані за «телефоном довіри» 0552 26 36 28 повідомлення надаються роз'яснення про повноваження Держаудитслужби та реалізації громадянами права на звернення і особистий прийом. 

Крім того, з метою забезпечення відкритості та прозорості у діяльності Управління у звітному періоді для надання відповідей на запитання громадян проведено 48 прямих телефонних ліній, оголошення про які розміщуються на офіційній веб-сторінці Південного офісу Держаудитслужби і на місцевих веб-ресурсах.

За звітний період через засоби масової інформації 152 рази поінформовано громадян про функціонування телефону довіри. Управління щоквартально оприлюднює відомості про проведення комплексних ревізійних дій.

За інформацією прес-служби Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області



Корисні посилання