Херсонські платники отримали 60 тисяч адмінпослуг

14.07.2017 10:49:33

За перше півріччя 2017 року представники бізнесу та громадськості отримали від фіскальної служби регіону 60,4 тис. адміністративних послуг, з яких майже 50 тис. послуг (82,8 відс.) через Центри обслуговування платників (далі - ЦОП).

Найбільш затребувана послуга – видача картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки. Усього з початку року надано 26,4 тис. таких послуг. На другому місці - надання витягу з реєстру платників єдиного податку – 6,3 тис. послуг. Не менш затребуваною є послуга з реєстрації платників єдиного податку – 5,3 тис. послуг. Також, у ЦОП платники мають можливість отримати комплекс консультативних та інформаційних послуг, подати звітність та інше.

Нагадаємо: докладний перелік адмінпослуг та інформація про роботу ЦОПів розміщені на субсайті територіальних органів ДФС у Херсонській області офіційного веб-порталу ДФС (http://kherson.sfs.gov.ua/diialnist/mistsya-nadannya-administrativnih-poslu/).

За інформацією прес-служби Головного управління ДФС у Херсонській області



Корисні посилання