Мінфін продовжує удосконалення електронного реєстру відшкодування ПДВ

19.04.2017 07:08:53
Мінфін продовжує удосконалення електронного реєстру відшкодування ПДВ

Головне управління ДФС у Херсонській області звертає увагу: на офіційному веб - порталі Міністерства фінансів України (далі – Мінфін) щодо запуску Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ (далі – Реєстр) зазначено, що станом на 10.04.2017 продовжується удосконалення роботи Реєстру.

Реєстр доповнено інформацією по двом графам: 1а, 1б та 2.

Зокрема, йдеться про графу 1 “Залишок суми податку, що підлягає бюджетному відшкодуванню”, яка розділена на дві колонки:

а) Сума бюджетного відшкодування з урахуванням змін (уточнюючих розрахунків на зменшення, контрольно-перевірочні роботи, оскаржень, відшкодувань на рахунок у банку, з урахуванням сум податкового боргу, у разі його наявності);

б)  Ознака наявності інформації від правоохоронних органів (наявність – 1, відсутність – 0).

Друга графа містить “Інформацію про стан повернення бюджетного відшкодування” (з урахуванням особливостей, установлених п. 55 підр. 2 розділу ХХ “Перехідні положення” Податкового кодексу України).

При розробці нового реєстру додаткові графи, яких не було у старому реєстрі, включені для забезпечення можливості комплексного аналізу та моніторингу даних.

Міністерство фінансів України також планує протестувати та впровадити збереження пошукового запиту платника у форматі MS Excel, що є важливим для більш зручного та повного аналізу інформації.

На офіційному веб-порталі Міністерства фінансів України для обговорення роботи Реєстру та зворотнього зв’язку з користувачами існує форум інформаційного ресурсу "Реєстр заяв про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ" (http://vatforum.minfin.gov.ua), де кожен платник ПДВ може висловити побажання та поставити питання щодо функціонування Реєстру.

 

Прес-служба Головного управління
ДФС у Херсонській області

Корисні посилання