Про роботу із зверненнями громадян за І квартал 2018 року в Нововоронцовському районі.

17.04.2018 08:42:59
Про роботу із зверненнями громадян за І квартал 2018 року в Нововоронцовському районі.

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», вимог Конституції України, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», районною державною адміністрацією проводиться робота щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, вживаються заходи стосовно докорінного поліпшення, ґрунтовного та всебічного розгляду питань, які порушуються громадянами.

Всього у І кварталі 2018 року Нововоронцовською районною державною адміністрацією опрацьовано  170 звернень, що на 35 більше  ніж за відповідний період 2017 року; з них:

- письмових звернень – 109;

- особистого прийому –61;

На урядову телефонну “гарячу лінію” надійшло 43 звернення, або на 35 (81%) меньше ніж за  2017 рік.

У своїх зверненнях, які надійшли поштою, під час проведення прийомів та на «гарячу» телефонну лінію громадяни порушили  питань. Найбільше розглянуто питань соціального захисту населення - 140 (у 2017 році -72 ), аграрної політики і земельних відносин – 9(5), діяльності органів місцевого самоврядування-9(9), комунальне господарство-4(4).

Як свідчить аналіз суттєво збільшено кількість звернень з питань соціального захисту, а саме з питання виплати субсидії для придбання твердого палива та скрапленого газу, нарахування та виплати державної соціальної допомоги. Це пояснюється збільшенням кількості громадян району, які звернулись за призначенням субсидії та недостатність коштів державного бюджету для виплати вказаної допомоги.

Серед авторів звернень до райдержадміністрації за соціальним станом переважали звернення від дітей війни - 19, учасників війни (бойових дій ) - 21, ветеранів праці — 36 та від членів багатодітних сімей - 89.

Під час особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації за І квартал  2018 року прийнято 61 особу, які порушили  61  питання.

У цілому відповіді виконавцями надавалися своєчасно, а в разі, коли звернення потребували додаткового опрацювання, строки розгляду продовжували, але в цьому випадку заявникам надавалися відповіді-повідомлення, де вказувався строк надання та причини подовження надання остаточної відповіді.

З метою оперативного вирішення важливих проблем окремої людини і суспільства в цілому районною державною адміністрацією постійно відпрацьовуються питання підвищення виконавської дисципліни у роботі із зверненнями громадян та здійснюються заходи щодо кваліфікованого, неупередженого та всебічного їх розгляду.

 

Корисні посилання