Про роботу із зверненнями громадян за підсумками першого кварталу 2017 року

11.04.2017 10:27:28

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», вимог Конституції України, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», районною державною адміністрацією проводиться робота щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, вживаються заходи стосовно докорінного поліпшення, ґрунтовного та всебічного розгляду питань, які порушуються громадянами.

Всього у І кварталі 2017 року Нововоронцовською районною державною адміністрацією опрацьовано 135 звернень, що на 10 більше ніж за відповідний період 2016 року; з них:

- письмових звернень – 91;

- особистого прийому – 44;

На урядову телефонну “гарячу лінію” надійшло 78 звернень, або на 4 (5%) меньше ніж у І кварталі 2016 року.

У своїх зверненнях, які надійшли поштою, під час проведення прийомів та на «гарячу» телефонну лінію громадяни порушили 140 питань. Найбільше розглянуто питань соціального захисту населення - 72 (у 2016 році - 86), комунальногогосподарства - 4 (5), аграрної політики і земельних відносин – 5 (9).

Як свідчить аналіз збільшено кількість звернень з освіти  19 (6), охорони здоров’я - 9 (1),  сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту - 5 (1).

Серед авторів звернень до райдержадміністрації за соціальним станом переважали ветерани праці – 26, діти війни - 16, члени багатодітних сімей -19, учасники та інваліди війни,учасники бойових дій(п. 7.1, 7.3, 7.4, 7.5) - 11.

Під час особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації протягом січня-березня 2017 року прийнято 44 особи, які порушили 44 питання.

Всі звернення, що надійшли до районної державної адміністрації розглянуті у встановлені законодавством терміни і всім заявникам надано ґрунтовні роз’яснення.

Корисні посилання