Про житлову субсидію

28.01.2019 12:35:37
Про житлову субсидію

Постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018 року № 1176 „Про деякі питання надання житлових субсидій населенню у грошовій формі” визначено механізм виплати житлових субсидій з 2019 року.

Громадяни, які звертаються до органів соціального захисту населення за призначенням житлової субсидії з січня 2019 року, подають нові заяву про призначання та надання житлової субсидії у грошовій формі через АТ „Ощадбанк” та декларацію про доходи та витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії. Обов’язковою умовою призначення житлової субсидії є наявність мобільного номеру телефону.         

Щоденно органи соціального захисту населення формують реєстри осіб, яким призначено житлову субсидію для направлення до Міністерства соціальної політики України.

Міністерство соціальної політики України, в свою чергу, направляє отримані реєстри до АТ “Державний ощадний банк України” для відкриття унікального облікового запису отримувачів житлової субсидії.

В подальшому на вказані облікові записи будуть щомісяця зараховуватися кошти призначеної житлової субсидії та відповідно списуватися на рахунки організацій-надавачів житлово-комунальних послуг.

АТ “Ощадбанк” протягом доби після здійснення перерахування коштів управителям, об’єднанням, виконавцям комунальних послуг інформує одержувача субсидії шляхом надсилання йому смс-повідомлення про наявний залишок платежу за кожним видом послуг.

Після закінчення опалювального сезону залишки коштів на рахунку для виплати житлової субсидії, відображені на облікових записах одержувачів житлової субсидії, які утворилися станом на 1 червня, виплачуються одержувачам житлових субсидій АТ “Ощадбанк” шляхом перерахування таких коштів на поточні рахунки зазначених осіб, відкриті в АТ “Ощадбанк”, про що АТ “Ощадбанк” інформує одержувачів субсидії шляхом надсилання смс-повідомлень.

Громадяни, яким житлова субсидія надається у грошовій формі, зобов’язані щомісяця сплачувати вартість фактично спожитої послуги з урахуванням суми житлової субсидії, перерахованої управителям, об’єднанням, виконавцям комунальних послуг.

Починаючи з травня 2019 року всі громадяни, які отримували житлову субсидію в опалювальному періоді 2018/19 року, повинні звернутися до органів соціального захисту населення із новими заявами, а також надати власний номер мобільного телефону.

Домогосподарствам, яким житлову субсидію було призначено до квітня 2019 року із новими заявами до органів соціального захисту населення звертатися не потрібно.

Важливо! У разі не надання номеру мобільного телефону, або у разі виявлення надання номеру мобільного телефону, який дублюється, орган соціального захисту населення має законні підстави для відмови в призначенні житлової субсидії.

 

Корисні посилання