Умови проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної  служби   категорії «Б» - першого заступника голови Новотроїцької районної державної адміністрації Херсонської області

18.04.2017 07:39:26

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

 

 Відповідає за виконання повноважень районної державної адміністрації у сферах здійснення державної та регіональної політики щодо соціально-економічного розвитку, агропромислової політики, екології, використання природних ресурсів, будівництва, транспорту, зв’язку, паливно-енергетичного комплексу, житлово-комунального господарства.

Організовує роботу з розроблення та реалізації програм, перспективних планів і прогнозів соціально-економічного розвитку району, функціонування агропромислового комплексу, переробної промисловості, промислового виробництва, містобудування, житлового будівництва, вирішення питань цивільного захисту населення і територій.

Забезпечує реалізацію державної політики в паливно-енергетичному комплексі з питання енергозбереження та розрахунків за електричну енергію та інші енергоносії.

Координує діяльність з управління процесом підготовки та реалізації прогнозних і програмних документів щодо соціально-економічного розвитку Новотроїцького району.

Сприяє залученню на договірних засадах підприємств, установ, організацій до участі в розвитку та створенні нових потужностей для випуску необхідної для населення продукції; створенню спільних підприємств, заснованих на базі об’єднання майна різних форм власності, в тому числі підприємств з іноземними інвестиціями.

Відповідає за реалізацію в районі державної та регіональної політики у сфері європейської інтеграції.

У межах своїх повноважень забезпечує взаємодію районної державної адміністрації з підприємствами, організаціями, установами агропромислового  комплексу, галузей харчової і переробної промисловості, а також сфери екології та використання природних ресурсів.

Забезпечує виконання державного та регіонального замовлення на сільськогосподарську продукцію, сприяє формуванню на території району прозорої та конкурентної ринкової інфраструктури щодо матеріально-технічного забезпечення та ринків збуту продукції агропромислового комплексу.

Сприяє організації і розвитку фермерських господарств, малого бізнесу в системі агропромислового комплексу та переробної промисловості.

 Готує пропозиції голові районної державної адміністрації щодо врегулювання земельних питань.

 Сприяє вирішенню питань адміністративно-територіального устрою в частині земельних відносин.

Організовує роботу та здійснює необхідні заходи щодо ліквідації епізоотій забезпечує інформування про них населення, залучення в установленому законом порядку до цих робіт підприємств, установ, організацій, незалежно від форм власності громадян.

В межах компетенції забезпечує виконання повноважень районної державної адміністрації у сфері екології та використання природних ресурсів, видобування корисних копалин.

Вживає заходів щодо дотримання правил користування водозабірними спорудами, призначеними для задоволення питних, побутових та інших потреб населення.

Координує діяльність щодо забезпечення населення послугами підприємств, установ та організацій житлово-комунального господарства незалежно від форм власності, розв’язання проблем розрахунків за надані послуги.

Контролює відповідно до законодавства видачу забудовникам містобудівних умов та обмежень забудови земельних ділянок,  технічних умов на проектування, будівництво, реконструкцію будинків і споруд, благоустрій територій.

Координує питання сталої роботи об’єктів життєзабезпечення, запобігання та оперативного реагування на надзвичайні ситуації.

Забезпечує організацію обслуговування населення підприємствами, установами та організаціями зв’язку, а також транспортними підприємствами незалежно від форм власності.

Вносить пропозиції та організовує виконання розпоряджень голови районної державної адміністрації щодо створення, реорганізації та ліквідації підприємств, установ і організацій, що належать до сфери управління районної державної адміністрації.

В межах повноважень спільно з територіальними підрозділами центральних органів державної влади, органами місцевого самоврядування аналізує діяльність підприємств усіх галузей та різних форм власності щодо техногенної та екологічної безпеки. При необхідності готує матеріали на розгляд колегії районної державної адміністрації, на сесію районної ради щодо керівників підприємств, діяльність яких становить загрозу для здоров'я та життя територіальних громад і жителів району.

Визначає у разі стихійного лиха, аварій, катастроф, епідемій, пожеж, інших надзвичайних подій зони надзвичайної ситуації, здійснює передбачені законодавством заходи, пов’язані з підтриманням у них громадського порядку, врятуванням життя людей, захистом їх здоров’я і прав, збереженням матеріальних цінностей.

Організовує здійснення державного контролю на підприємствах і в організаціях, що належать до сфери управління районної державної адміністрації, за збереженням і раціональним використанням державного майна, дотриманням фінансової дисципліни, забезпеченням обліку та звітності, виконанням державних контрактів і зобов’язань перед бюджетом.

 Забезпечує організацію в районі заходів щодо:

- підготовки житлово-комунального господарства до роботи в осінньо-зимовий період;

- розвитку житлового будівництва на селі та молодіжного житлового будівництва;

- удосконалення і розвитку мережі автомобільних доріг, утримання їх у належному стані, створення умов для безпеки дорожнього руху.

Спрямовує і контролює роботу структурних підрозділів районної державної адміністрації та її апарату, зокрема,  управління агропромислового розвитку, відділу житлово-комунального  господарства, будівництва,  архітектури та з питань надзвичайних ситуацій.

У межах своїх повноважень координує діяльність підприємств, організацій, установ, фондів, товариств, пов’язаних з діяльністю транспорту та зв’язку, будівництва, з функціонуванням паливно-енергетичного комплексу,   експлуатації шляхів та мостового господарства району, інших підприємств, організацій, установ, товариств у сфері житлово-комунального господарства, містобудування; координує роботу  підприємств, організацій, установ, товариств, пов’язаних з діяльністю агропромислового комплексу району.

У межах повноважень здійснює взаємодію та сприяє у виконання поставлених завдань:

- районному відділу управління Міністерства внутрішніх справ України в Херсонській області;

- прокуратурі району;

- місцевому суду;

- Новотроїцькому відділенню Генічеської об’єднаної державної податкової інспекції.

Координує роботу громадських організацій та фондів, які займаються питаннями, віднесеними до його компетенції.

Очолює консультативно-дорадчі та інші допоміжні органи згідно  з окремим переліком.

Забезпечує виконання державних завдань і функцій, пов’язаних з державною таємницею та мобілізаційною підготовкою.

   

Несе відповідальність, згідно з чинним законодавством, за порушення вимог Закону України “Про державну таємницю”, інших нормативно-правових актів з питань охорони державної таємниці.

Контролює здійснення заходів територіальної оборони району, володіє відомостями про плани та заходи територіальної оборони.

Розглядає звернення громадян, проводить їх особистий прийом у порядку, визначеному законом.

Розглядає запити на інформацію, розпорядником якої є районна державна адміністрація, з питань, що належать до його компетенції, у відповідності із Законом України "Про доступ до публічної інформації".

За дорученням голови районної державної адміністрації організовує взаємодію з правоохоронними, контролюючими органами та військовими формуваннями, здійснення заходів щодо організації боротьби зі злочинністю та корупцією, забезпечення правопорядку в районі та вирішення питань оборонної роботи.

 Виконує інші обов’язки за дорученням голови районної державної адміністрації.

Умови оплати праці

Відповідно до Закону України «Про державну службу» № 889-VIII та постанови КМУ від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково, відповідно до ст.10 ЗУ Про місцеві державні адміністрації» (перший заступник голови    районної державної адміністрації   заявляє   про   припинення своїх повноважень 

новопризначеному голові районної державної адміністрації у день його призначення). 

 

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1. Копія паспорта громадянина України.

2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.

3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.

4. Копія (копії) документу (документів) про освіту.

5. Заповнена особова картка встановленого зразка

6. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік

Строк подання документів: до 17.00 05 травня 2017 року за адресою:

 75300, Херсонська область, смт Новотроїцьке, вул. Соборна 73, Новотроїцька районна державна адміністрація

Дата, час і місце проведення конкурсу

  12 травня 2017 року, 10.00 год.

 за адресою: 73000, м. Херсон, пл. Свободи, 1.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Ширшикова Лариса Миколаївна

тел. (05548) 50422   

[email protected]

 

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

1

Освіта

Вища, не нижче ступеня магістра.

2

Досвід роботи

Досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року.

3

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою.

Спеціальні вимоги

1

Освіта

Бажано вища освіта економічна, або юридична, або у сфері державного управління за освітньо-кваліфікаційним  рівнем магістра.

2

Знання законодавства

 Конституція України, Закони України: «Про державну службу», «Про місцеві державні адміністрації», «Про запобігання корупції»,  «Про добровільне об’єднання територіальних громад», Про розвиток та державну підтримку малого та середнього підприємництва», «Про зовнішньо-економічну діяльність», «Про архітектурну діяльність», «Про державну таємницю, «Про мобілізацію та мобілізаційну підготовку»,  Земельний кодекс України,  Бюджетний кодекс України,

3

Професійні чи технічні знання

 - Основи державного управління, технології адміністративної роботи, системи державних органів і органів місцевого самоврядування, внутрішня організація їх діяльності.

 - Основи економіки, аналізу державної політики, соціально-економічного прогнозування та планування, державних фінансів.

4

Спеціальний досвід роботи

Бажано досвід роботи на керівних посадах.

5

Знання сучасних інформаційних технологій

Вміння використовувати  комп’ютерне  обладнання  та офісну техніку

6

Особистісні якості

- Готовність до служіння народу України, впровадження в життя цілей та завдань державної політики.

-   Уміння приймати вчасні та обґрунтовані рішення.

- Ініціативність та різнопланове відношення до вирішення практичних завдань.

-  Відповідальність, неупередженість та об’єктивність.

-  Лідерство.

 

Корисні посилання