Умови проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «Б» - заступника голови Нижньосірогозької районної державної адміністрації Херсонської області

11.01.2017 14:13:54
Загальні умови
Посадові обов’язки Заступник голови Нижньосірогозької районної державної адміністрації (далі – заступник голови):

1. Відповідає за реалізацію державної і регіональної політики у галузях освіти, молоді та спорту, охорони здоров’я, культури і туризму, фізичної культури, сім’ї та дітей, соціального захисту населення, питань охорони пам’яток історії та культури, у сфері внутрішньої політики, преси та інформації, аналіз і прогнозування соціально-політичних процесів в районі.

2. Забезпечує виконання заходів щодо організації правового інформування і  виховання населення.

3. Забезпечує взаємодію районної державної адміністрації з районною радою у процесі підготовки, прийняття та реалізації документів у межах і формах, визначених Конституцією України, Законами України “Про місцеві державні адміністрації”, “Про місцеве самоврядування в Україні”, іншими законодавчими актами.

4. Відповідає згідно з розподілом функцій і повноважень за підготовку питань для розгляду  на засіданнях колегії районної державної адміністрації, вживає заходів для винесення на розгляд колегії узгоджених проектів. Вносить пропозиції щодо порядку денного та черговості проведення засідань колегії районної державної адміністрації.

5. Бере участь у розгляді питань на засіданнях колегії районної державної адміністрації, в роботі районної ради та її комісій, сільських рад та їх виконкомів з питань, що належать до відання районної державної адміністрації, у роботі колегіальних та дорадчих органів, що утворюються головою районної державної адміністрації відповідно до розподілу функцій і повноважень.

6. Вносить пропозиції голові районної державної адміністрації щодо структури управлінь та відділів районної державної адміністрації відповідно до розподілу функцій і повноважень.

7. Веде переговори і підписує від імені районної державної адміністрації документи, які регулюють відносини з установами, юридичними та фізичними особами  згідно з повноваженнями, наданими головою районної державної адміністрації.

8. Вносить голові районної державної адміністрації пропозиції, відповідно до розподілу функцій і повноважень щодо призначення на посаду та звільнення з посади керівників управлінь, відділів та їх заступників, стосовно укладення або припинення контрактів з керівниками відповідних структур, а також щодо заохочення або притягнення їх до дисциплінарної відповідальності.

9. Відповідає за організацію контролю за здійсненням органами  місцевого самоврядування повноважень органів виконавчої влади згідно з додатком до цього розпорядження.

10. Бере участь у вирішенні питань проведення виборів та референдумів згідно з чинним законодавством та у межах  наданих  повноважень.

11. Веде прийом громадян, розглядає звернення, пропозиції, скарги громадян з питань, що відносяться до його компетенції.

12. Порушує перед головою районної державної адміністрації питання про  нагородження грамотами, подяками та відзначення юридичних і фізичних осіб.

13. Організовує підготовку та проведення заходів, пов’язаних із відзначенням державних та професійних свят.

14. Очолює районну призовну комісію. Співпрацює з цих питань з районним військовим комісаріатом, комітетом Товариства сприяння обороні Україні.

15. Забезпечує відповідно до законодавства розвиток охорони здоров’я  району.

16. Організовує виконання заходів щодо запобігання інфекційним захворюванням, епідеміям та їх ліквідації.

17. Забезпечує здійснення заходів щодо організації роботи закладів з надання медичної допомоги населенню, надання встановлених пільг і допомог, пов’язаних з охороною материнства та дитинства, здійснює контроль за роботою органів медико-соціальної експертизи.

18. Організовує виконання законодавства щодо національно-культурних і мовних прав громадян, забезпечує всебічний розвиток і функціонування української мови, як державної, в усіх сферах суспільного життя, створює умови для розвитку мов інших національностей.

19. Забезпечує виконання програми щодо обов’язковості повної загальної середньої освіти, здійснює загальне керівництво закладами освіти, що належать до сфери управління  районної державної адміністрації, їх матеріально-фінансове забезпечення.

20. Вживає заходів до збереження мережі закладів освіти, охорони здоров’я, культури, розробляє прогнози їх розвитку, забезпечує врахування їх при розробці програм соціально-економічного розвитку району.

21. Забезпечує реалізацію заходів щодо погашення заборгованості із виплати заробітної плати підприємствами, установами та організаціями (згідно розподілу обов’язків).

22. Сприяє роботі творчих спілок, національно-культурних товариств, жіночих, дитячих, молодіжних та інших громадських організацій.

23. Організовує виконання заходів щодо забезпечення гендерної рівності.

24. Організовує розгляд звернень, заяв та скарг громадян, їх особистий прийом, перевірку стану та надання допомоги в організації цієї роботи структурним підрозділам районної державної адміністрації, виконавчим комітетам ради, узагальнює інформацію щодо стану роботи із зверненнями громадян, надає її на розгляд керівництву районної державної адміністрації та вносить пропозиції щодо поліпшення  стану цієї роботи в районі.

25. Організовує роботу  з реалізації в районі програм та завдань щодо соціального захисту соціально незахищених громадян-пенсіонерів, інвалідів, одиноких непрацездатних, інших громадян, які потребують матеріальної допомоги та соціальної підтримки з боку держави.

26. Сприяє правильному і своєчасному наданню адресної соціальної допомоги та підтримки, призначенню і виплаті цільової грошової допомоги, інших компенсаційних заходів соціального захисту.

27. Вирішує питання щодо забезпечення працевлаштування інвалідів, сприяє здобуттю ними освіти, набуттю необхідної кваліфікації, матеріально-побутовому обслуговуванню, санаторно-курортному лікуванню інвалідів, ветеранів війни і праці, осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

28. Організовує роботу і контролює виконання державних функцій з надання послуг протезно-ортопедичної допомоги населенню і забезпечення інвалідів засобами пересування і реабілітації, піклування над повнолітніми дієздатними особами, які за станом здоров’я потребують догляду.

29. Бере участь у веденні переговорів та укладенні територіальних тарифних угод, вирішенні колективних спорів (конфліктів).

30. Здійснює в установленому порядку контроль за наданням населенню субсидій на житлово-комунальні послуги.

31. Готує та подає пропозиції щодо утворення мережі, забезпечення, зміцнення і розвитку матеріально-технічної бази закладів соціального захисту населення, підвищення рівня і якості обслуговування в них.

32. Сприяє громадським,  релігійнім організаціям,  благодійним фондам,   окремим громадянам  у наданні допомоги  соціально незахищеним громадянам, здійснює згідно із законодавством заходи соціального патронажу щодо осіб, які відбували покарання у вигляді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк.

33. Вирішує питання про утворення, реорганізацію та ліквідацію спеціальних будинків-інтернатів для осіб похилого віку, осіб, які потребують медичної допомоги у зв’язку із захворюванням на туберкульоз, та інвалідів першої і другої груп, які відбули покарання у виді обмеження волі на певний строк.

34. Забезпечує   соціальний   захист  працюючих,  зайнятих  на роботах з шкідливими умовами праці на підприємствах,  в  установах та  організаціях усіх форм власності,  якісне проведення атестації робочих місць.

35. Забезпечує  виконання   актів   законодавства з питань громадянства, пов’язаних з перебуванням  іноземців  та осіб без громадянства,  сприяє органам внутрішніх справ у додержанні правил паспортної системи.

36. Проводить роботу,  пов’язану з розробленням та здійсненням заходів щодо розміщення,  працевлаштування, соціально-побутового і медичного обслуговування біженців, а також депортованих осіб, які добровільно повертаються в регіони їх колишнього проживання.

37. Забезпечує  виконання  законодавства   щодо   національних меншин і міграції, про свободу думки і слова, свободу світогляду і віросповідання.

38. Забезпечує здійснення заходів щодо соціальної адаптації осіб, які відбували покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк,  осіб, які перебували покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк і потребують медичної допомоги у зв’язку із захворюванням на туберкульоз.

39. Забезпечує виконання законодавства про пільги, встановлені для    ветеранів    війни    та    прирівняних    до   них   осіб, військовослужбовців,  звільнених з військової служби,  а також про пільги і допомогу сім’ям військовослужбовців строкової служби.

40. Сприяє підготовці молоді до військової служби,  проведенню призову  громадян   на   строкову   військову   та   альтернативну (невійськову) службу.

41. Відповідає за реалізацію у районі державної та регіональної політики у сфері європейської  інтеграції України.

42. Спрямовує і контролює роботу структурних підрозділів районної державної адміністрації та її апарату:

– управління соціального захисту населення;
– відділу освіти, молоді та спорту;
– служби у справах дітей;
– відділу культури і туризму;
– сектора з питань надання адміністративних послуг;
–  головного спеціаліста організаційної роботи (з питань внутрішньої політики, преси та інформації, зв’язків з громадськістю (згідно з розподілом обов’язків);
– головного спеціаліста з питань  оборонної і мобілізаційної  роботи та взаємодії з правоохоронними органами, (згідно з розподілом обов’язків).

43. За дорученням голови районної державної адміністрації забезпечує координацію діяльності та сприяє у виконанні покладених завдань:

– центральної районної лікарні;
– комунального закладу «Нижньосірогозький центр первинної медико-санітарної допомоги» та  інших  закладів охорони здоров’я;
–  центральної районної аптеки;
– Нижньосірогозьке відділення Горностаївського міжрайонного відділу ДУ  Херсонського обласного лабораторного центу  Міністерства охорони здоров’я України;
– районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді;
– Нижньосірогозьке відділення Іванівського об’єднаного управління Пенсійного фонду України у Херсонській області;
– відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві у Нижньосірогозькому районі;
– Іванівський міжрайонний виконавчий дирекції Фонду соціального  страхування  з тимчасової втрати працездатності у Нижньосірогозькому  районі.

44. Координує роботу підприємств, установ, організацій, товариств, громадських організацій, діяльність яких пов’язана з питаннями, віднесеними до його компетенції.

45. Розглядає запити на інформацію, розпорядником якої є районна державна адміністрація, з питань, що належать до його компетенції, у відповідності із Законом України «Про доступ до публічної інформації».

46. Здійснює керівництво робочими групами по збору матеріалів до  обласної  Книги Пам’яті та Херсонського тому Всеукраїнської серії книг  «Реабілітовані історією».

47. Виконує інші обов’язки за дорученням голови районної державної адміністрації.

Умови оплати праці Посадовий оклад – 6892 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду Безстроково
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання 1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнену особову картку встановленого зразка;

6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік

Строк подання документів: до 17.00 години 26 січня 2017 року

Дата, час і місце проведення конкурсу 31 січня 2017 року о 10.00 в приміщенні Херсонської обласної державної адміністрації за адресою: площа Свободи, 1, м. Херсон, 73000.
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу Коробкова Ольга Сергіївна

(05540) 2 12 53

[email protected]

 

Вимоги до професійної компетентності
Загальні вимоги
1 Освіта вища, не нижче ступеня магістра
2 Досвід роботи досвід роботи на посадах державної служби категорій “Б” чи “В” або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року.
3 Володіння мовами вільне володіння державною мовою
Спеціальні вимоги
1 Освіта вища,  за сферою:  соціальна робота, культура, педагогіка, охорона здоров’я, менеджмент  державної служби
2 Знання законодавства Конституція України, закони України: “Про державну службу”, “Про місцеві державні адміністрації”, “Про запобігання корупції”, “Про Кабінет Міністрів України”; “Про центральні органи виконавчої влади”; “Про місцеве самоврядування в Україні”; “Про адміністративні послуги”; “Про звернення громадян”, “Про доступ до публічної інформації”, “Про добровільне об’єднання територіальних громад”, “Про місцеві вибори”, “Про очищення влади”; “Про засади державної регіональної політики”, Кодекс законів про працю України та інші акти законодавства, що стосуються діяльності районної державної адміністрації за функціональним напрямом посади.
3 Професійні знання Відповідно до посади:

1) володіння інформацією стосовно ключових цілей державної політики, бачення шляхів їх досягнення на місцевому рівні;

2) знання основних адміністративно-територіальних та соціально-економічної характеристики району;

3) знання процедури розроблення та затвердження програми соціально-економічногота кульурного розвитку району та відповідного бюджету, забезпечення виконання  програмних документів, що реалізуються в районі;

4) знання повноважень місцевих органів виконавчої влади з питань проведення виборів;

5) уміння організовувати роботу в ефективній взаємодії з іншими державними органами та органами місцевого самоврядування, громадськими об’єднаннями, волонтерськими рухами;

6) знання основ технології адміністративної роботи;

7) інші знання, необхідні для забезпечення реалізації районною державною адміністрацією визначених законом повноважень

4 Спеціальний досвід          роботи  досвід роботи на керівних посадах, необхідний для виконання посадових обов’язків
10 Управління організацією та персоналом 1) організація і контроль роботи;

2) управління проектами;

3) управління якісним обслуговуванням;

4) вміння працювати в команді та керувати командою;

5) мотивування;

6) оцінка і розвиток підлеглих;

7) вміння розв’язання конфліктів

11 Особистісні компетенції 1) аналітичні здібності;

2) дисципліна і системність;

3) інноваційність та креативність;

4) самоорганізація та орієнтація на розвиток;

5) дипломатичність та гнучкість;

6) незалежність та ініціативність;

7) орієнтація на обслуговування;

8) вміння працювати в стресових ситуаціях.

Корисні посилання