Урядова

18.01.2016 08:35:57
Урядова

Урядова телефонна «гаряча лінія» - механізм для взаємодії Уряду з громадянами, що дозволяє оперативно вирішувати проблемні питання, які порушуються у зверненнях громадян, а також удосконалювати роботу органів виконавчої влади з урахуванням громадської думки.

Звернення приймаються фахівцями Урядового контактного центру за допомогою засобів телефонного та електронного зв’язку і надсилаються органам виконавчої влади відповідно до компетенції, Секретаріату Кабінету Міністрів для вирішення порушених у них питань по суті, надання відповідних роз’яснень.

Урядова «гаряча лінія» 1545 працює цілодобово.
 
Дзвінки на урядову «гарячу лінію» 1545 з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.
 
Для громадян України, які перебувають за кордоном, номер телефону урядової «гарячої лінії»
+38 (044) 284-19-15 (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку).
 
Громадяни також мають можливість подати електронне звернення до органів виконавчої влади через веб-сайт Урядового контактного центру: www.ukc.gov.ua

Подати електронне звернення

 

Працює «гаряча лінія» для підприємців
0-800-503-045.

     (Режим роботи: у робочі дні з 9:00 до 18:00, у п’ятницю до 16:45. У вихідні, святкові дні та у неробочий час дзвінки на «гарячу лінію» для підприємців за бажанням заявника переадресовуються на урядову «гарячу лінію»).

На базі Урядового контактного центру цілодобово працює спеціалізована «гаряча лінія» з питань корупційних діянь у центральних і місцевих органах виконавчої влади, державних і комунальних установах, на яку можна звернутися за номерами телефонів 1545, +38 (044) 284-19-15 (для громадян України, які перебувають за кордоном), а також через веб-сайт Урядового контактного центру www.ukc.gov.ua.
 

На веб-сайті Урядового контактного центру www.ukc.gov.ua  розміщені інформаційно-довідкові матеріали, що містять адреси, номери телефонів, графіки роботи «гарячих ліній» органів виконавчої влади тощо.

Звертаємо увагу, що на базі Урядового контактного центру запроваджено:

спеціалізовану «гарячу лінію» для інформування громадян України, які виїхали з Автономної Республіки Крим та міста Севастополя на тимчасове місце перебування до інших регіонів України;
 
– спеціалізовану «гарячу лінію» з питань допомоги учасникам та постраждалим внаслідок народного протистояння;
 
– спеціалізовану «гарячу лінію» для звернень громадян з  питань корупційних діянь у центральних і місцевих органах виконавчої влади, державних і комунальних установах;
 
– спеціалізовану «гарячу лінію» – «Діалог з малим бізнесом» з метою оперативного розгляду скарг на протиправні дії посадових осіб органів виконавчої влади;
 
– спеціалізовану «гарячу лінію» з питань забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків.
 

З метою удосконалення роботи зі зверненнями громадян, підприємств, установ, організацій, фізичних осіб-підприємців, органів місцевого самоврядування Кабінет Міністрів України схвалив Концепцію створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади (розпорядження від 9 червня 2011 р. №589) і затвердив Положення про Національну систему опрацювання звернень до органів виконавчої влади та Типове положення про контактний центр Автономної Республіки Крим, області, м. Києва і Севастополя (постанова від 18 січня 2012 р. №21).

Урядовий контактний центр здійснює координацію діяльності суб’єктів Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади (контактні центри Автономної Республіки Крим, областей, м. Києва і Севастополя) та їх методичне забезпечення.

Також для Вас працює Антикорупційний портал України.

Корисні посилання