Відбулася нарада з представниками центрів надання адміністративних послуг щодо запуску автоматизованої системи керування чергою

29.08.2019 14:16:22

29 серпня в обласній державній адміністрації відбулася нарада за участі заступників голів райдержадміністрацій, сільських, селищних головіви об’єднаних територіальних громад та керівників центрів надання адміністративних послуг.

Учасників заходу привітав голова ОДА Юрій Гусєв, який наголосив на необхідності спрощення процедури отримання адміністративних послуг, зокрема, порядку оформлення документів, та скорочення черг у приміщеннях ЦНАПів.

Для цього видано ряд доручень та розпоряджень, якими встановлено завдання зі встановлення автоматизованої системи керування чергою суб’єктів звернення в усіх ЦНАПах області.

На нараді обговорили питання впровадження системи автоматизації обслуговування відвідувачів в межах області. Всім присутнім надали відповідні консультації та роз’яснення стосовно можливості встановлення автоматизованої системи керування чергою в центрах надання адміністративних послуг (обладнання та програмне забезпечення), її налаштування та підтримки, а також про головні переваги системи, а саме:

  • стабільність роботи системи (навіть в умовах припинення Інтерне-з’єднання);
  • повністю адаптована для великого потоку відвідувачів логіка роботи системи;
  • існування незалежних потоків – поточний запис, попередній запис;
  • можливість попереднього запису через мережу Інтернет та IVR;
  • інтеграція з Єдиним державним порталом адміністративних послуг;
  • розрахунок приблизного часу очікування;
  • веб-сайт з наочним відображенням стану електронної черги та часу очікування;
  • зручна звітність (у т. ч. для централізованої аналітики);
  • періодична розсилка інформації про події електронної черги (повідомлення про перевищення ліміту очікування, кількості людей в черзі тощо);
  • функціонал нагадування про запис та повідомлення про виклик з використанням Viber-ботів тощо.

Корисні посилання