У Новій Каховці обговорили підготовку господарського комплексу до роботи в осінньо-зимовий період 2013/14 року

23.07.2013 23:35:00

23 липня відбулось засідання виконавчого комітету, на якому обговорили хід підготовки господарського комплексу міста до роботи в осінньо-зимовий період 2013/14 року

23 липня відбулось засідання виконавчого комітету, на якому обговорили хід підготовки господарського комплексу міста до роботи в осінньо-зимовий період 2013/14 року. Комунальному підприємству “Новокаховське управління комунального господарства” до початку опалювального сезону вирішити питання погашення заборгованості перед газопостачальником за спожитий природний газ, забезпечити своєчасне укладання договорів та отримання, на початок опалювального сезону, лімітів на природний газ. 
Комунальним підприємствам “Новокаховське ЖЕУ”, “Міський водоканал”, “Основа”, “Новокаховський гуртожиток”, управлінню праці та соціального захисту населення міської ради постійно проводити роз’яснювальну роботу серед мешканців міста щодо надання субсидій на житлово-комунальні послуги, ощадливого споживання енергоресурсів.  
На засіданні виконкому було також розглянуто питання про стан роботи зі зверненнями громадян, організацію особистого прийому, виконання Закону України «Про звернення громадян» у виконавчому комітеті Новокаховської міської ради за підсумками першого півріччя 2013 року. За перше півріччя 2013 року до виконавчого комітету Новокаховської міської ради, з урахуванням колективних звернень, надійшло 550 звернень, що на 86 звернень менше, ніж за відповідний період 2012 року.   
Аналіз звернень за галузями свідчить, що домінуючими є питання роботи комунальних служб міста (ремонт покрівель, під’їздів, будинків, ремонт доріг, тощо). Збільшилась кількість звернень з питань надання матеріальної допомоги – 89 звернень проти 77 у 2012 році та кількість звернень на виділення адресної допомоги від громадян, які не мають права на отримання субсидії, але використовували для обігріву житла електроопалювальні прилади. 
З цього питання було прийнято рішення: продовжити практику проведення щомісячного аналізу на апаратних нарадах стану роботи зі зверненнями громадян, результативності їх розгляду, упередження причин, що породжують скарги, повторні звернення громадян, не допускати фактів формального розгляду звернень громадян, посилити персональну відповідальність спеціалістів служб, відділів, управлінь, комунальних підприємств за своєчасний, якісний розгляд питань порушених у зверненнях громадян.

Корисні посилання