У Великолепетиському районі визначили оптимальні шляхи впровадження інклюзивної освіти

25.12.2014 23:29:00

У Великолепетиському районі визначили оптимальні шляхи впровадження інклюзивної освіти як моделі соціального устрою

Під такою назвою 18 грудня 2014 року на базі Великолепетиської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 відбувся міжрайонний науково-практичний семінар для керівників загальноосвітніх навчальних закладів, працівників психологічної служби, голів районних психолого-медико-педагогічних консультацій. На захід завітало 43 спеціалісти зазначених категорій із обласного центру, Іванівського, Верхньорогачицького, Горностаївського та Великолепетиського районів. 
Методичну панораму вчителі розпочали із знайомства з освітньою галуззю Великолепетиського району. Далі ознайомилися з районним методичним проектом «Територія комфорту» для дітей з особливими освітніми потребами. Продемонструвавши презентацію та відеофільм про практичну діяльність педагогічного колективу, працівників психологічної служби, учителя-логопеда з дітьми, які здобувають освіту за інклюзивною та індивідуальною формами навчання. Практичну частину проведено в 2 класі (інклюзивному). 
Окремо педагоги відзначили високопрофесійний психолого-педагогічний супровід семінару завідувачем Херсонської обласної психолого-медико-педагогічної консультації Бугайовою Іриною та психологом-консультантом Булаховою Світланою. Зазначені спеціалісти допомогли визначити оптимальні шляхи впровадження інклюзивного навчання в освітніх закладах району, які ґрунтуються на відповідному нормативно-правовому, навчально-методичному, кадровому, матеріально-технічному та інформаційному забезпеченні; ознайомили з засобами організації комплексної психолого-медико-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами, підвищили педагогічні компетенції з питань розвитку, соціалізації, захисту прав учнів з особливими потребами.
Усі учасники науково-практичного семінару отримали методичні рекомендації, інформаційні бюлетені з вказаними інтернет-ресурсами із зазначеного питання та нормативно правовою базою, які в практичній діяльності розповсюджуються на шкільних батьківських педагогічних всеобучах, класних батьківських зборах (за потребою), використовуються працівниками психологічних служб навчальних закладів при індивідуальному консультуванні батьків дітей зазначеної категорії.

Корисні посилання