Оголошено конкурс на посади керівників закладів культури

Оголошено конкурс на посади керівників закладів культури

Додаток №1
до наказу управління культури
обласної державної адміністрації
від 23 січня 2017 р. № 10

 

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення конкурсного добору на посади керівників закладів культури, що належить до спільної власності територіальних громад

сіл, селищ, міст Херсонської області

 

Управління культури обласної державної адміністрації оголошує конкурс на посади керівників обласних закладів культури комунальної форми власності , а саме:

–  КЗ «Обласний Палац культури» Херсонської обласної ради;

–   Херсонського обласного Центру народної творчості;

– КЗ «Обласний навчально-методичний центр культури і мистецтв» Херсонської обласної ради;

– КЗ «Херсонська обласна філармонія» Херсонської обласної ради;

– Херсонського обласного академічного музично-драматичного театру ім. М.Куліша;

–  КЗ «Херсонська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О.Гончара» Херсонської обласної ради;

– КЗ «Херсонська обласна бібліотека для дітей ім. Дніпрової Чайки» Херсонської обласної ради;

– КЗ «Херсонський обласний художній музей ім. О.Шовкуненка» Херсонської обласної ради;

–   Херсонського обласного краєзнавчого музею

та Обласної інспекції по охороні пам’яток  історії та культури.

Строк приймання документів на участь у конкурсі

Документи на участь у конкурсі приймаються з 24 січня 2017 року по  22 лютого 2017 року.

Початок формування конкурсної комісії

Управління культури обласної державної адміністрації (далі – орган управління) розпочинає формування конкурсної комісії з проведення конкурсного добору на посаду керівників обласних закладів культури комунальної форми власності з 07 лютого 2017 року.

 

Умови та строки проведення конкурсу:

Обов’язковою умовою проведення конкурсного добору є його відкритість.

Представники засобів масової інформації та громадськості мають право бути присутніми на засіданнях конкурсної комісії під час проведення співбесіди з кандидатами, під час якої публічно презентуються запропоновані проекти програм розвитку закладу культури на один і п’ять років.

Конкурсна комісія проводить перше засідання через 10 днів після закінчення строку приймання документів.

До участі у конкурсі не допускаються особи, які:

– визнані в установленому порядку недієздатними або їх дієздатність обмежена;

– мають судимість за вчинення злочину, якщо така судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку, або на яку протягом останнього року накладалося адміністративне стягнення за вчинення корупційного правопорушення;

– є близькими особами або членами сім’ї  керівників органу управління.

Конкурсний добір починається 23 січня 2017 року та закінчується не пізніше  17 березня 2017 року.

Вимоги до кандидатів для участі у конкурсі

 Кваліфікаційні вимоги:

 – вища освіта;

– стаж роботи у сфері культури не менше трьох років;

– володіння державною мовою;

– досвід роботи на керівних посадах в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах, організаціях усіх форм власності не менше трьох років;

– здатність за своїми діловими і моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки.

Особа, яка бере участь у конкурсі, подає такі документи:

 – заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;

 – автобіографія, що містить прізвище, ім’я та по батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу електронної пошти чи іншого засобу зв’язку, відомості про наявність чи відсутність судимості;

 – копія документа, що посвідчує особу, копії документів про вищу освіту;

 – два рекомендаційні листи довільної форми;

 – мотиваційний лист довільної форми.

  – програми розвитку закладу в короткостроковій (строком на 1 (один) рік) та довгостроковій (строком на 5 (п’ять) років) перспективах, у якій повинні бути чітко відображені заходи, які вживатимуться претендентом на вирішення проблем, що висвітлені у звіті, а також заходи, що будуть вживатися з метою забезпечення фінансово-господарської стійкості закладу та підвищення ефективності його діяльності.

Зразки заяв розміщенні на офіційному веб-сайті управління культури Херсонської обласної державної адміністрації (http://uct.artkavun.kherson.ua).

Зазначені документи надсилаються на поштову та електронну адреси органу управління: пр. Ушакова, 16, м. Херсон, 73000, Управління культури обласної державної адміністрації, контактний телефон: (0552) 22-45-57, Мазур Ігор Романович, електронна адреса up-kultura@khoda.gov.ua, або igormazur64@gmail.com.

Особа може подати інші документи на свій розсуд, які можуть засвідчити його професійні чи моральні якості.

Відповідальність за достовірність поданої інформації несе особа, яка подає документи.

Під час другого засідання конкурсної комісії кандидат публічно презентує проекти програм розвитку закладу культури на один і п’ять років.

Корисні посилання