За допомогою «гарячої» телефонної лінії мешканці області вирішують проблемні питання

18.01.2016 08:31:45

Жителі Херсонщини звертаються на «гарячу» телефонну лінію голови обласної державної адміністрації Андрія Путілова для вирішення важливих для них  проблем.

Так, за період з 1 по 31 травня 2015 року опрацьовано 201 звернення громадян.

Було подано 109 заяв і клопотань та 92 скарги. З них 26 вирішено позитивно, по 124 зверненням надані роз’яснення, 50 – наразі розглядаються і по 1 зверненню відмовлено у розгляді.

Найбільше дзвінки надходили із Херсону та Білозерського району.

Мешканців області турбували питання транспорту та зв’язку, соціального захисту, житлово-комунального господарства та аграрної політики.

Завдяки ефективній роботі фахівців «гарячої» телефонної лінії позитивно вирішено 26 питань. Наприклад такі, як відновлення дорожнього покриття після ремонту теплотраси, відновлення пільгового автобусного маршруту сполучення «Сади-Нафтовик», виплата заборгованості за березень по заробітній платі працівникам ПАТ «Чорнобаївське» та «Новокаховський судноплавний шлюз» та ліквідація стихійного сміттєзвалища біля новобудови по вулиці Котовського, 1 у Херсоні.

За оперативне вирішення нагальних проблем мешканців області отримано 6 подяк.

Корисні посилання