Заповнювати декларацію про доходи стало простіше: новий сервіс від ДФС

05.04.2019 07:59:43
Заповнювати декларацію про доходи стало простіше: новий сервіс від ДФС

При направленні декларації засобами електронного зв’язку херсонці можуть скористатися новим електронним сервісом в «Електронному кабінеті», який передбачає часткове автоматичне заповнення декларації на підставі облікових даних платника, відомостей щодо нарахованих (виплачених) доходів, наявних в Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків та відомостей щодо об’єктів нерухомого (рухомого) майна.

Для подання податкових декларацій в електронній формі у режимі реального часу (online) та використання сервісу автоматичного заповнення на основі даних ДФС необхідно:

- отримати електронний цифровий підпис, який видається Акредитованим центром сертифікації ключів (АЦСК) Інформаційно-довідкового департаменту ДФС та іншими АЦСК, з переліком яких можна ознайомитися у відкритій частині «Електронного кабінету»;

- авторизуватися за допомогою особистого електронного ключа;

- отримати відомості про отримані доходи з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (розділ «Заяви, Запити для отримання інформації» форма запиту F 1301802);

- після отримання відповіді від ДФС, про що можливо дізнатися скориставшись розділом «вхідні/вихідні документи», перейти до заповнення на основі даних ДФС у режимі «Декларація про майновий стан і доходи».

Заощаджуйте свій час та зменшуйте витрати на подання звітності.

Ознайомитися з покроковою відео - інструкцією з автоматичного заповнення декларації можна за електронним посиланням

 

Головне управління ДФС у Херсонській області,
Автономній Республіці Крим та  м. Севастополі



Корисні посилання