Звернення громадян,які користуються жестовою мовою приймаються за допомогою відеозв'язку

23.03.2018 11:50:40
Звернення громадян,які користуються жестовою мовою приймаються за допомогою відеозв'язку

Соціальний захист осіб з інвалідністю є особливо значеним питанням у демократичному суспільстві і полягає, зокрема, у створені сприятливих умов для повної реалізації їхніх прав. Відповідно до Конвенції про права осіб з інвалідністю, Україна як держава-учасниця має вживати належних заходів для забезпечення таким особам нарівні з іншими доступу, у тому числі, до інформаційних, комунікаційних та інших служб.

За ініціативи Уряду у державній установі «Урядовий контактний центр» створено сектор прийому звернень з використанням жестової  мови управління організації прийому звернень для можливості громадян з порушенням функцій мовлення та слуху за допомогою відеозв’язку звернутися на урядову «гарячу лінію» 1545 з пропозиціями, заявами, скаргами, адресованими органам виконавчої влади.

Вперше в Україні, в Урядовому контактному центрі  для подання звернень до органів виконавчої влади запроваджено web-комунікацію для людей з порушенням функцій мовлення та слуху, що створює можливості для їх повної та ефективної участі в житті суспільства нарівні з іншими, сприяє реалізації їхніх прав, прийняттю органами влади суспільно важливих рішень з урахування думки цієї категорії громадян.

Сектор прийому звернень з використанням жестової мови управління організації прийому звернень державної установи «Урядовий контактний центр» не приймає звернення для виклику екстрених служб.

 



Корисні посилання