1 ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 14 квітня 1997 р. N 348 “Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації”
2 ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 24 вересня 2008 р. N 858 “Про затвердження Класифікатора звернень громадян”
3 ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 24 червня 2009 р. N 630 “Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади”
4 УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”
5 ЗАКОН УКРАЇНИ “Про звернення громадян”
6 ЗАКОН УКРАЇНИ від 02.07.2015 № 577-VIII “Про внесення змін до Закону України “Про звернення громадян” щодо електронного звернення та електронної петиції”
7 ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 03 лютого 2016 р. N 48 “Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України”