Звітність про роботу із зверненнями громадян

Про роботу «гарячої» телефонної лінії голови обласної державної адміністрації за січень 2017 рік

14.02.2017

Відповідно до розпорядження голови обласної державної адміністрації від 09 лютого 2015 року № 58 надаємо інформацію щодо розгляду звернень громадян, які надійшли на «гарячу» телефонну ліні..

Про роботу «гарячої» телефонної лінії голови обласної державної адміністрації за 2016 рік

12.01.2017

Відповідно до розпорядження голови обласної державної адміністрації від 09 лютого 2015 року № 58 надаємо інформацію щодо розгляду звернень громадян, які надійшли на «гарячу» телеф..

Про роботу «гарячої» телефонної лінії голови обласної державної адміністрації за період з 01.12.2016 року по 31.12.2016 року

12.01.2017

Відповідно до розпорядження голови обласної державної адміністрації від 09 лютого 2015 року № 58 надаємо інформацію щодо розгляду звернень громадян, які надійшли на «гарячу» телеф..

Про роботу «гарячої» телефонної лінії голови обласної державної адміністрації за період з 01.11.2016 року по 30.11.2016 року

13.12.2016

Відповідно до розпорядження голови обласної державної адміністрації від 09 лютого 2015 року № 58 надаємо інформацію щодо розгляду звернень громадян, які надійшли на «гарячу» телеф..

Про роботу «гарячої» телефонної лінії голови обласної державної адміністрації за період з 01.09.2016 року по 31.09.2016 року

06.10.2016

У вересні 2016 року на “гарячу лінію” голови обласної державної адміністрації надійшло 423 дзвінка, зареєстровано 410 звернень громадян. Заяви, клопотання -145. Скарги – 265. Повт..

Про роботу «гарячої» телефонної лінії голови обласної державної адміністрації за період з 01.08.2016 року по 31.08.2016 року

13.09.2016

За період з 01.08.2016 року по 31.08.2016 року на “гарячу лінію” голови обласної державної адміністрації надійшло 435 дзвінків, зареєстровано 413 звернень громадян. Заяви, клопота..

Про роботу «гарячої» телефонної лінії голови обласної державної адміністрації за період з 01.07.2016 року по 31.07.2016 року

03.08.2016

За період з 01.07.2016 року по 31.07.2016 року зареєстровано 416 звернень громадян. Заяви, клопотання –125. Скарги – 291. Повторних звернень – 61. За результатами розгляду звернен..

Про роботу «гарячої» телефонної лінії голови обласної державної адміністрації за період з 01.06.2016 року по 30.06.2016 року

06.07.2016

За період з 01.06.2016 року по 30.06.2016 року зареєстровано 423 звернення громадян. Заяви, клопотання – 133. Скарги-290. Повторних звернень – 54. За результатами розгляду звернен..

ДОВІДКА про підсумки роботи із зверненнями громадян у І кварталі 2016 року

19.04.2016

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України стосовно роботи із зверненнями громадян, з метою вирішення важливих проблем окремої людини і ..

Про роботу «гарячої» телефонної лінії голови обласної державної адміністрації за період з 26.01.2015 року по 31.12.2015 року

26.01.2016

За період з 26.01.2015 року по 31.12.2015 року зареєстровано 3181 звернень. Заяви, клопотання – 1379 Скарги – 1798 Пропозиції – 4 За результатами розгляду звернень за 2015 р. по..

Підсумки ІІ кварталу 2015 року

18.01.2016

Про стан розгляду звернень громадян, що надійшли до обласної державної адміністрації, за підсумками ІІ кварталу 2015 року Протягом ІІ кварталу 2015 року до Херсонської обласної де..

Підсумки І кварталу 2015 року

18.01.2016

Про стан розгляду звернень громадян, що надійшли до обласної державної адміністрації, за підсумками І кварталу 2015 року Протягом І кварталу 2015 року до Херсонської обласної держ..

Про стан розгляду звернень громадян, що надійшли до обласної державної адміністрації, за підсумками ІІІ кварталу 2015 року

18.01.2016

Протягом ІІІ кварталу 2015 року до Херсонської обласної держаної адміністрації надійшло 1127 звернень, у яких порушено 1186 питань (всього звернулося 5738 громадян). Із загальної ..

ДОВІДКА про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2015 рік

18.01.2016

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України стосовно роботи із зверненнями громадян, з метою вирішення важливих проблем окремої людини і ..

Корисні посилання