ДОВІДКА про підсумки роботи із зверненнями громадян у І кварталі 2016 року

15.04.2016 09:01:30

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України стосовно роботи із зверненнями громадян, з метою вирішення важливих проблем окремої людини і суспільства в цілому обласною державною адміністрацією протягом І кварталу 2016 року проводилася робота щодо кваліфікованого, неупередженого та всебічного розгляду питань, які порушувалися мешканцями області.

Усього протягом звітного періоду з метою розв’язання своїх проблем до обласної державної адміністрації звернулись 2095 осіб, зокрема шляхом подання 1193 особистих та колективних звернень, в яких порушено 1235 питань. На контроль взято 1182 звернення, або 99,1% від їх загальної кількості.

Із загальної кількості звернень 1003 (84 відсотка) надійшло поштою, 154 (13 відсотків) через органи влади та 8 (0,67 відсотка) отримано на особистому та виїзних прийомах керівництва обласної державної адміністрації, 28 надійшло від інших органів, установ, організацій (2,35 відсотка).

Під час прийомів громадян керівництвом обласної державної адміністрації протягом І кварталу 2016 року прийнято 9 громадян, які порушили 8 питань, з урахуванням колективних звернень. З метою оперативного розгляду проблемних питань у проведенні зазначених прийомів громадян постійно беруть участь керівники структурних підрозділів обласної державної адміністрації та відповідних обласних служб.

У І кварталі 2016 року через органи влади від мешканців області отримано 154 звернення, а саме: з Адміністрації Президента України – 76 звернень, із Кабінету Міністрів України – 56 звернень, з Верховної Ради України – 16 звернень та з інших центральних органів – 6 звернень.

У ході розгляду звернень та вирішення питань особлива увага приділяється також мешканцям області, які потребують соціального захисту та підтримки. Протягом звітного періоду до Херсонської обласної державної адміністрації надійшло від пільгової категорії громадян 423 звернень, а саме:

  • від інвалідів та учасників війни – 29 звернень,
  • від учасників бойових дій – 20,
  • від дітей війни – 39,
  • від ветеранів праці – 20,
  • від учасників ліквідації та осіб, що потерпіли від аварії на ЧАЕС – 7,
  • від багатодітних сімей – 11,
  • від одиноких матерів – 20,
  • від інвалідів І-ІІІ груп – 271,
  • інші – 6.

Всього до обласної державної адміністрації звернулось 2095 особи, зокрема шляхом подання особистих та колективних звернень.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 858 обласною державною адміністрацією забезпечено застосування Класифікатора звернень громадян. Так, за ознакою надходження розглянуто 18 неодноразових, 17 дублетних звернень.

За І квартал 2016  рік від громадян надійшло 43 колективних звернення, повторні звернення до обласної державної адміністрації не надходили.

Для сприяння громадянам у вирішенні їх проблем протягом звітного періоду кожного місяця проводилися засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 05 квітня 2016 року № 244 затверджено новий склад вищезазначеної комісії. Протягом І кварталу поточного року розглянуто підсумки роботи із зверненнями громадян за 2015 рік, здійснено аналіз роботи із зверненнями громадян за 2015 рік, отриманих від центральних органів влади, та аналіз роботи із зверненнями учасників антитерористичної операції і членів родин військовослужбовців, загиблих у ході її проведення, які надійшли до обласної державної адміністрації у 2014 – 2016 роках.

Систематично проводяться Дні контролю. Так, протягом звітного періоду обговорено додержання законодавства щодо розгляду звернень громадян у Білозерській, Бериславській та Голопристанській районних державних адміністраціях.

Відповідно до графіка звітування голів районних державних адміністрацій з питань роботи із зверненнями громадян, затвердженого головою обласної державної адміністрації 30 листопада 2015 року № 70/14 у І кварталі 2016 року прозвітували голови Новотроїцької, Верхньорогачицької, Генічеської, Каланчацької, Іванівської райдержадміністрацій.

Як свідчить аналіз надходження звернень громадян за територіальною ознакою, протягом звітного періоду найбільше звернень до Херсонської обласної державної адміністрації надійшло від жителів таких міст області та районів:

  • м. Херсон (672 або 56,3 відсотка від загальної кількості звернень);
  • Цюрупинський район (64 або 5,4 відсотка);
  • Білозерський район (63 або 5,3 відсотка);
  • Скадовський район (40 або 3,4 відсотків);
  • м. Нова Каховка (39 або 3,3 відсотка).

Найменше надійшло від мешканців Верхньорогачицького району – 4 звернення, Високопільського – 5, Нововоронцовського – 9 звернень.

У зверненнях до Херсонської обласної державної адміністрації протягом  І кварталу 2016  року громадяни порушили 1235 різноманітних питань.

Насамперед, за актуальністю, це питання щодо соціального захисту – 929, комунального господарства – 56 та охорони здоров’я  – 34 питання.

Найчастіше тематичній групі соціального захисту порушувалися питання щодо:

  • надання матеріальної допомоги (853 або 91,8 відсотка від загальної кількості питань даної тематики);
  • оформлення субсидій (29 або 3,1 відсотка);
  • про пільги для різних категорій громадян (9 або 0,9 відсотка);

на другому місці за актуальністю питання комунального господарства, а саме:

  • проблеми з водозабезпечення (8 питань, що складає 14,3 відсотка від загальної кількості питань даної тематики);
  • проблеми з енергозабезпеченням (7 або 12,5 відсотка);
  • вартість житлово-комунальних послуг (7 або 12,5 відсотка);
  • ремонт покрівлі (4 або 7,1 відсотка).

третє місце за актуальністю посіли питання охорони здоров’я:

  • діяльність медичних закладів та установ (11 питання, або 32,3 відсотка від загальної кількості питань цієї тематики);
  • допомога у лікуванні, протезуванні (8 питання, або 23,5 відсотка);
  • безкоштовне забезпечення ліками (5 питань, або 14,7 відсотка);
  • направлення на лікування до медичних установ (5 питань, або 14,7 відсотка).

З 1193 звернень отриманих у І кварталі 2016 року Херсонською обласною державною адміністрацією на 749 надано вичерпні роз’яснення, 150 питання вирішено позитивно, 263 залишено на контролі, 13 направлено за належністю.

Питання про стан роботи із зверненнями громадян систематично  розглядається на засіданнях колегії обласної державної адміністрації. Так, підсумки 2015 року обговорено на плановому засіданні колегії в січні 2016 року та видано відповідне розпорядження голови обласної державної адміністрації від 26 січня 2016 року № 34.

Продовжено роботу громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги в обласній державній адміністрації. Протягом січня – березня  2016 року вказану допомогу надано 26 громадянам.

Від мешканців області на адресу керівництва обласної державної адміністрації надійшло 5 листів з подяками.

На сайті обласної державної адміністрації систематично забезпечується висвітлення узагальнених відомостей щодо організації роботи із зверненнями громадян.

Організація роботи зі зверненнями громадян є одним із пріоритетних напрямів діяльності Херсонської обласної державної адміністрації.

Корисні посилання