Про роботу «гарячої» телефонної лінії голови обласної державної адміністрації за період з 01.07.2016 року по 31.07.2016 року

03.08.2016 11:37:39

За період з 01.07.2016 року по 31.07.2016 року зареєстровано 416 звернень громадян.
Заяви, клопотання –125.
Скарги – 291.
Повторних звернень – 61.
За результатами розгляду звернень позитивно вирішено 69 звернень (16,6 % загального числа зареєстрованих), у стадії розгляду знаходяться 130 звернень. За липень на 217 звернень (52% загального числа зареєстрованих) заявникам надано консультації та роз’яснення щодо норм законодавства, актуальних питань державної політики, а також необхідну довідкову інформацію та психологічну підтримку.

Аналітично-статистичний огляд звернень
Аналіз звернень по регіонам:
м. Херсон – 198 звернень (48%);
Білозерський р-н – 53 (13%);
Новотроїцький р-н – 24 (6%);
Бериславський р-н – 16 ( 4%);
Голопристанський р-н -15 (4%);
Цюрупинський р-н – 15 (4%);
Генічеський р-н -14 (3%);
Великоолександрівський р-н – 11 (2,6%);
Скадовський р-н – 9 (2%);
м. Нова Каховка – 8 (1,1%);
Каланчацький р-н – 6 (1,4%);
Каховський р-н – 6 (1,4%);
Нижньосірогозький р-н -5 (1,2%);
Нововоронцовський р-н – 4 (1%);
Великолепетиський р-н – 4 (1%);
Чаплинський р-н – 3 (0,7%);
інші області – 25 (6%),
з інших районів не надійшло жодного звернення.

Аналіз звернень по категоріям заявників:
одинока мати – 20, дитина війни – 27, багатодітна сім’я -11, учасник бойових дій – 5,
інвалід 1 гр. – 1,  інвалід 2 гр. – 13, інвалід 3 гр. – 3, ветеран праці – 1, інші категорії – 335.

Аналіз звернень по соціальному стану заявників:
пенсіонер – 204, робітник – 99, безробітний – 43, селянин – 48, військовослужбовець – 6, підприємець – 10, працівник бюджетної сфери – 1 учень, студент – 3, інші категорії – 2.

Проблемі питання, порушені у зверненнях громадян
Упродовж липня поточного року зареєстровано 95 звернень щодо проблем житлово-комунального господарства, у тому числі неналежне надання або ненадання послуг водопостачання (20 звернень) та електропостачання (18 звернень), ремонт ліфтів (14 звернень), газифікація (17 звернень), теплопостачання (1 звернення), інші питання житлово-комунального господарства ( 25 звернень).

Найбільш поширеною є соціальна проблематика у зверненнях. Так, за липень 2016 року отримано 151 звернення з питань соціального захисту: надання матеріальної допомоги – 6 звернень, виплата матеріальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 18, оформлення субсидій – 67 звернень, виплата аліментів – 1, виплата допомоги на дітей – 41 звернення, призначення збільшення трудової пенсії – 5, інші питання соціального захисту – 13.

За минулий місяць з питань охорони здоров’я людей надійшло 12 звернень, з них: безкоштовне забезпечення ліками – 2, санітарно-епідеміологічний стан в області – 4, інші питання охорони здоров’я – 6.

Кількість звернень з питань транспорту – 28, у тому числі: безкоштовний проїзд окремих категорій громадян -19, трансляція радіо, телебачення, послуги інтернет – 2, відновлення телефонного зв’язку – 1, інші питання транспорту та зв’язку – 6.

Робота органів МВС (реєстрація фізичних осіб, видача паспорта) – 4 звернення.

З питань сім і, дітей, молоді та спорту надійшло 3 звернення, з питань світи та науки – 5 звернень.

Зі зверненнями щодо запису на прийом до голови обласної державної адміністрації звернулися 12 громадян.

Завдяки оперативному реагуванню фахівців «гарячої» телефонної лінії голови обласної державної адміністрації та їх активній взаємодії з органами виконавчої влади позитивно вирішено 69 питань.

За липень 2016 року загалом отримано 2 подяки.

Директор державної установи
«Херсонський обласний контактний центр» О.Забіяка

 

Корисні посилання