Про роботу «гарячої» телефонної лінії голови обласної державної адміністрації за період з 01.12.2016 року по 31.12.2016 року

12.01.2017 16:55:18

Відповідно до розпорядження голови обласної державної адміністрації від 09 лютого 2015 року № 58 надаємо інформацію щодо розгляду звернень громадян, які надійшли на «гарячу» телефонну лінію голови обласної державної адміністрації.

У грудні 2016 року на “гарячу лінію” голови обласної державної адміністрації надійшло 425 дзвінків, зареєстровано 384 звернення громадян у тому числі:
заяви, клопотання – 146;
скарги – 238;
повторних звернень –157.

За результатами розгляду звернень позитивно вирішено 100 питань (26 % загального числа зареєстрованих), у стадії розгляду знаходяться 55 звернень. На питання, порушені у 222 зверненнях (57,8 % загального числа зареєстрованих) фахівці Центру надали заявникам роз’яснення щодо норм законодавства та необхідну довідкову інформацію.

Аналітично-статистичний огляд звернень

Аналіз звернень по регіонам:
м. Херсон – 196 звернення (51%)

Серед районів області до п’ятірки найактивніших увійшли:

Білозерський р-н – 29 (7,6%);
Цюрупинський р-н – 28 (7,3%);
Генічеський р-н – 28 ( 7,3%);
Бериславський р-н – 25( 6,5%);
Чаплинський р-н – 11 (2,9%);

Найменша кількість звернень громадян найдійшла з Голопристанського (3), Високопільського (3), Іванівського (1) районів та м. Каховка (1).

Аналіз звернень по категоріям заявників:

одинока мати – 35;
багатодітна сім’я – 9;
дитина війни -13;
учасник бойових дій – 3;
інвалід 1 гр. – 3;
інвалід 2 гр. – 18;
інвалід 3 гр. – 2;
учасник війни – 6;
інвалід ВОВ – 2;
інші категорії – 293.

Аналіз звернень по соціальному стану заявників:

пенсіонер – 219;
робітник – 69;
безробітний – 67;
військовослужбовець – 2;
учень-студент -2;
інші категорії – 25.

Проблемі питання, порушені у зверненнях громадян

Уже традиційно найчастіше громадяни порушували у своїх зверненнях питання соціального захисту населення (150 звернень).

Серед звернень соціального спрямування домінують проблеми, пов’язані з отриманням житлових субсидій (84). Для малозабезпечених родин, у тому числі з дітьми, життєво важливим залишається питання призначення та вчасної виплати різних видів соціальної допомоги (41), зокрема у зв’язку із тривалим (до декількох місяців) розглядом, питання призначення різних видів соціальної допомоги. З питань надання матеріальної допомоги звернулися 3 громадян, з питань забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації звернулися 2 мешканців області.

Комплекс проблем у комунальному господарстві та опалювальний сезон зумовлює значне надходження звернень з даної тематики – 75 звернень.

Переважна більшість звернень з питань комунальної сфери стосується низької якості житлового-комунальних послуг, у тому числі неналежне надання або ненадання послуг теплопостачання (24), водопостачання (7 звернення) та електропостачання (15 звернень), ремонт ліфтів (1 звернення), газифікація (3 звернення), якість надання комунальних послуг (2), )інші питання житлово- комунального господарства (29 звернень).

Наявність невирішених системних проблем медичної галузі засвідчують звернення з питань охорони здоров’я (7), з них: безкоштовне забезпечення ліками – 1, направлення на лікування до медичних установ (2), робота МСЕК – (1), робота аптек – (1), інші питання охорони здоров’я – 2.

Не втратили своєї актуальності питання транспортного обслуговування (12), відновлення телефонного зв’язку (4), безкоштовний проїзд окремих категорій громадян (2), з питань ненадання послуг зв’язку, телебачення та інтернет звернулисягромадян, інші питання транспорту та зв’язку (3).

У тематичній структурі звернень з питань аграрної політики і земельних відносин (7) домінують проблеми землекористування у сільській місцевості.

Зі зверненнями щодо запису на прийом до голови обласної державної адміністрації звернулися 6 громадян.

Завдяки оперативному реагуванню фахівців «гарячої» телефонної лінії голови обласної державної адміністрації та їх активній взаємодії з органами виконавчої влади позитивно вирішено 100 питань.

За сприяння у вирішенні порушених проблем від заявників отримано 13 подяк, адресовані працівникам Центру та органам виконавчої влади.

 

За інформацією Херсонського обласного контактного центру

Корисні посилання