На аудиторському контролі – звернення громадян

21.08.2020 13:13:06
 На аудиторському контролі – звернення громадян

У першому півріччі 2020 року до Управління звернулось 35 громадян з 32 зверненнями, з яких від громадян поштою надійшло 20 звернень. До речі, більше половини з них отримано через органи влади (12).

Відповіді надано  на 24 звернення, 8 залишаються на стадії розгляду.

Люди зверталися з питань діяльності місцевих органів виконавчої влади (12), підприємств та установ (14), трудового законодавства і оплати праці (3), сфери аграрної політики та земельних відносин (1) та з інших питань (2).

Всі звернення розглянуто відповідно до вимог чинного законодавства. Громадянам своєчасно надані обґрунтовані відповіді. За результатами 24 розглянутих звернень надано роз’яснення (15). 4 звернення направлено за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» з повідомленням автора, 5 звернень вирішено позитивно.

З метою вдосконалення поінформованості громадян Управлінням застосовується практика розміщення інформації про проведення комплексних ревізійних дій. За звітний період через засоби масової інформації громадян поінформовано 77 разів про функціонування телефону довіри. Номер «телефону довіри» Управління (0552)-26-36-28 доведено до громадськості через засоби масової інформації.

Крім того, з метою забезпечення відкритості та прозорості у діяльності Управління для надання відповідей на запитання громадян проведено 30 прямих телефонних ліній у звітному періоді. Відповідні анонси розміщено на веб-сайтах.

Заради підвищення ефективності зворотного зв’язку кожен громадянин може по суті інформувати про можливі порушення фінансово-бюджетної дисципліни та надсилати інформацію цілодобово на електронну адресу kherson@dkrs.gov.ua.

 

Пресслужба Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області

 



Корисні посилання