110 звернень – результат роботи «гарячої» лінії для батьків

07.10.2019 14:09:19
110 звернень – результат роботи «гарячої» лінії для батьків

Пройшов майже місяць, як запрацювала «гаряча» лінія, щодо скарг на діяльність закладів освіти в області.

Які запити надходять та про перші результати роботи звітувала заступник голови облдержадміністрації Світлана Чепіга.

Під час селекторної наради вона доповіла, що за вересень місяць всього було 110 звернень: 58 – це конкретні скарги, щодо вимагання коштів з батьків в навчальних закладах, з них 7 колективних звернень, а інші 52 – це консультаційні запитання.

За словами Світлани Чепіги невідкладно буде розроблено та оприлюднено «Порадник для батьків» для того, щоб проінформувати населення стосовно найбільш хвилюючих питань.

Більша половина скарг була розглянута згідно дієвого механізму: створені робочі групи, ініційовано збори батьків, проведена робота з керівництвом шкіл та навіть направлено інформацію на розгляд до правоохоронних органів.

«Ми не зупиняємося на цьому і вдосконалюємо механізм контролю кожного звернення до кінцевого етапу для якісного вирішення проблем дітей», – зазначила Світлана Чепіга.



Корисні посилання