Аудитори розглянули 23 звернення громадян у І-ому кварталі 2019 року
02.04.2019 05:46:05Херсонські аудитори проаналізували стан роботи з розгляду звернень (скарг) громадян. Зокрема, з початку 2019 року до Управління звернулись 23 особи. При цьому, поштою надійшло 15 звернень, на особистому прийомі – 3, через органи влади – 5.
Звернення стосувалися переважно діяльності органів місцевого самоврядування і місцевих органів виконавчої влади (7).
На отримані звернення надано відповіді, а деякі залишаються на стадії розгляду (12).
Випадків безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень не встановлено.
Заради підвищення ефективності зворотного зв’язку кожен громадянин може поінформувати про можливі порушення фінансово-бюджетної дисципліни та надсилати інформацію цілодобово на електронну адресу [email protected].
Номер «телефону довіри» Управління (0552)-26-36-28 доведено повідомленням до громадськості через засоби масової інформації.
Протягом січня-березня 2019 херсонські аудитори провели 24 прямі телефонні лінії. Відповідні анонси розміщено на веб-сайтах.
За інформацією прес-служби Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області