Довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян у І кварталі 2019 року

12.04.2019 08:11:03

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», враховуючи особливу роль звернень громадян у забезпеченні зв’язку між владою та громадянином, з метою вирішення важливих проблем населення обласною державною адміністрацією протягом січня – березня 2019 року проводилась робота, спрямована на забезпечення кваліфікованого та всебічного розгляду порушених громадянами питань.

Усього протягом звітного періоду з метою розв’язання своїх проблем до обласної державної адміністрації звернулися 5579 осіб, зокрема шляхом подання 2222 особистих та колективних звернень, в яких порушено 2338 питань. На контроль взято 2209 звернень, або 99,4% від їх загальної кількості.

Підсумки І кварталу 2019 року свідчать про збільшення на 213, або на 10,6%, загальної кількості звернень, які надійшли на адресу обласної державної адміністрації порівняно з аналогічним періодом 2018 року. Зокрема, відбулося збільшення кількості звернень, в яких порушено питання надання матеріальної допомоги  на 138, або на 8,5%.

У порівнянні з відповідним періодом 2018 року загальна кількість порушених у зверненнях питань збільшилась на 248, або на 11,9%. Найбільше звернень, від загальної кількості опрацьованих, з наступних питань: надання матеріальної  допомоги – 1762 (75,4%), комунального господарства – 97 (4,1%), охорони здоров’я – 55 (2,4%), оформлення субсидій – 42 (1,8%) та забруднення навколишнього середовища – 32 (1,4%).

У ході розгляду звернень та вирішення питань особлива увага приділяється також мешканцям області, які потребують соціального захисту та підтримки. Протягом звітного періоду до Херсонської обласної державної адміністрації надійшло від пільгової категорії громадян 663 звернення, а саме:

  • від інвалідів та учасників війни – 38 звернень,
  • від учасників бойових дій – 54,
  • від дітей війни – 57,
  • від ветеранів праці – 31,
  • від учасників ліквідації та осіб, що потерпіли від аварії на ЧАЕС – 7,
  • від багатодітних сімей – 11,
  • від одиноких матерів – 17,
  • від інвалідів І-ІІІ груп – 426,
  • інші – 22.

Розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 04 березня 2019 року №182 затверджено Порядок особистого прийому громадян посадовими особами Херсонської обласної державної адміністрації, який зареєстровано в Головному територіальному управлінні юстиції у Херсонській області.

Під час особистого та виїзного прийомів громадян керівництвом обласної державної адміністрації протягом І кварталу 2019 року прийнято 179 осіб, які порушили 65 питань.

Як свідчить аналіз надходження звернень громадян за територіальною ознакою, протягом звітного періоду найбільше звернень до Херсонської обласної державної адміністрації надійшло від жителів таких міст області та районів:

  • м. Херсон (1157 або 52,1 відсотка від загальної кількості звернень);
  • Цюрупинський район (180 або 8,1 відсотка);
  • Білозерський район (107 або 4,8 відсотка);
  • м.Каховка (86 або 3,9 відсотка);
  • м.Нова Каховка (62 або 2,8 відсотка);
  • Великолепетиський район (61 або 2,7 відсотка).

Найменше надійшло від мешканців Нижньосірогозького району – 4, Великоолександрівського району – 11, Нововоронцовського району – 13 звернень.

Продовжено роботу громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги в обласній державній адміністрації. Протягом січня – березня  2019 року вказану допомогу надано 12 громадянам.

Від мешканців області на адресу керівництва обласної державної адміністрації надійшло 3 листи з подяками.

Питання про стан роботи із зверненнями громадян систематично розглядається на засіданнях колегії обласної державної адміністрації. Так, підсумки 2018 року обговорено на плановому засіданні колегії та видано відповідне розпорядження голови обласної державної адміністрації від 04 лютого 2019 року № 69.

Питання створення належних умов для реалізації громадянами права на звернення знаходиться на постійному контролі.

Корисні посилання