- Головна
- Адміністрація
- Оголошено конкурс на заміщення вакантної посади спеціаліста Департаменту агропромислового розвитку обласної державної адміністрації
Оголошено конкурс на заміщення вакантної посади спеціаліста Департаменту агропромислового розвитку обласної державної адміністрації
13.06.2017 13:50:03УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ
на зайняття вакантної посади державного службовця категорії «В» - спеціаліста відділу контролю, організаційно-кадрового, інформаційного та юридичного забезпечення управління бухгалтерського обліку, фінансового та організаційного забезпечення Департаменту агропромислового розвитку Херсонської обласної державної адміністрації
Загальні умови |
|||
Посадові обов’язки |
Основні посадові обов’ язки: - формування та оновлення бази даних підприємств агропромислового комплексу, харчової та переробної промисловості усіх форм власності; - забезпечення висвітлення інформації про роботу Департаменту на веб-сайті облдержадміністрації та в соціальній мережі facebook; - забезпечення підготовки матеріалів щодо погодження на призначення та звільнення керівників державних підприємств, що відносяться до сфери управління Мінагрополітики; - оновлення довідкової інформації Департаменту |
||
Умови оплати праці |
Посадовий оклад - 2750 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця відповідно до Закону України „Про державну службу” № 889-VIII та постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» |
||
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
Безстрокове призначення |
||
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
1) Копія паспорта громадянина України. 2) Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі. 3) Письмова заява, в якій повідомляється, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки. 4) Копія (копії) документа (документів) про освіту. 5) Заповнена особова картка встановленого зразка. 6)посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою; 7) Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік Документи приймаються до 20 червня 2017 року до 17 год 00 хв |
||
Дата, час і місце проведення конкурсу |
23 червня 2017 року о 10.00 годині за адресою: м. Херсон просп. Ушакова, 47, каб. 210 |
||
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Піскун Лілія Вікторівна; тел. (0552) 42- 27- 67; [email protected] |
||
Вимоги до професійної компетентності |
|||
Загальні вимоги |
|||
1 |
Освіта |
Вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра |
|
2 |
Досвід роботи |
Не потребує |
|
3 |
Володіння державною мовою |
Вільно |
|
Спеціальні вимоги |
|||
1 |
Освіта |
Вища |
|
2 |
Знання законодавства |
1) Конституція України; 2) Закон України "Про державну службу"; 3) Закон України "Про запобігання корупції"; 4) Закон України «Про доступ до публічної інформації»; 5) Типова інструкція з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади; 6) постанова Кабінету міністрів України від 27.10.1998 р. № 1893 «Про затвердження Інструкції про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію»; |
|
3 |
Професійні чи технічні знання |
Знання загальних положень з діловодства |
|
4 |
Спеціальний досвід роботи |
- |
|
5 |
Знання сучасних інформаційних технологій |
Володіння комп’ютером - рівень впевненого користувача.
|
|
6 |
Особистісні якості |
відповідальність; уважність до деталей;
|