Про роботу «гарячої» телефонної лінії голови обласної державної адміністрації за квітень 2017 року

29.05.2017 06:24:27

Відповідно до розпорядження голови обласної державної адміністрації від 09 лютого 2015 року № 58 надаємо інформацію щодо розгляду звернень громадян, які надійшли на «гарячу» телефонну лінію голови обласної державної адміністрації.

У квітні 2017 року на “гарячу лінію” голови обласної державної адміністрації надійшло та зареєстровано 392 звернення громадян, у тому числі:
- заяви, клопотання - 270;
- скарги -122;

- первинних - 320;
- повторних звернень -37;
- неодноразових - 30;
- масових - 5;

- індивідуальних - 330;
- колективних -11;
- анонімних - 51.

За результатами розгляду звернень позитивно вирішено 175 питань (45% загального числа зареєстрованих), у стадії розгляду знаходяться 52 звернення. На питання, порушені у 164 зверненнях (42 % загального числа зареєстрованих) фахівці Центру надали заявникам роз’яснення щодо норм законодавства та необхідну довідкову інформацію.

Аналітично-статистичний огляд звернень

Аналіз звернень по регіонам:
 м. Херсон - 121 звернення (30,9%).

Серед районів області до п’ятірки найактивніших увійшли:
- Каховський р-н - 27 (6,9%);
- Білозерський р-н - 24 (6,1%);
- Скадовськийр-н-21(5,4%);
- Новотроїцький - 20 (5,1%);
- Бериславський р-н - 18 ( 4,6%)

Найменша кількість звернень громадян найдійшла з Горностаївського (2), Голопристанського (3), Високопільського (3) районів.

Аналіз звернень по категоріям заявників:
- одинока мати - 51;
- учасник бойових дій - 6;
- багатодітна сім’я -13;
- інвалід 1 гр. - 1;
- інвалід 2 гр. - 2;
- інвалід 3 гр. - 9;
- інші категорії - 310.

Аналіз звернень по соціальному стану заявників:
- пенсіонер-141;
- робітник - 86;
- безробітний - 81;
- селянин - 27;
- працівник бюджетної сфери - 8 учень;
- студент - 1;
- військовослужбовець - 8;
- підприємець - 2;
- інші категорії - 38.

Проблемі питання, порушені у зверненнях громадян

У минулому місяці на 23% виросла кількість звернень громадян з питань соціального захисту населення (158 звернень).

Серед звернень соціального спрямування домінують проблеми, пов’язані з отриманням житлових субсидій (45), актуальними є питання, пов’язані із затягуванням строків розгляду документів для призначення субсидій. Громадяни обурюються неналежною роботою органів соцзахисту та відсутністю взаємодії з іншими організаціями, причетними до процесу призначення субсидій. Мешканці міста та області обурюються відсутністю у платіжних квитанціях даних про розмір призначеної субсидії та наполягають на проведенні перевірки правильності нарахувань та перерахунку субсидій з урахуванням індивідуальних обставин.

Для малозабезпечених родин, у тому числі з дітьми, життєво важливим залишається питання призначення та вчасної виплати різних видів соціальної допомоги (95), зокрема у зв’язку із з тривалим (до декількох місяців) розглядом, питання призначення різних видів соціальної допомоги. З питань надання матеріальної допомоги звернулися 2 громадян, інші питання соціального захисту населення - 16 мешканців області.

Проблематика звернень з питань комунального господарства тісно пов’язана з питаннями соціального захисту населення. Тому комплекс питань комунальної сфери у зверненнях громадян є другим за кількістю - 62 звернення.
Переважна більшість звернень з питань комунальної сфери стосується низької якості житлового-комунальних послуг, у тому числі неналежне надання або ненадання послуг теплопостачання (1), водозабезпечення (8 звернень), електропостачання (43 звернення), газифікація (5 звернень), ремонт покрівлі (1), ремонт ліфтів - (1), інші питання житлово-комунального господарства (З звернення).

Охорона здоров'я

Програма «Доступні ліки”, яка стартувала з 01 квітня 2017 р., продемонструвала наявність певних проблем, що спричинило масові звернення громадян з питань забезпечення ліками (28).

З питань транспортного обслуговування (12) переважали скарги щодо роботи приміського транспорту (3). З питань ненадання послуг зв’язку, телебачення та інтернет звернулися 5 громадян, вартості перевезення (1), відновлення телефонного зв’язку (3).

Нерозв’язані проблеми у сфері аграрної політики і земельних відносин зумовили надходження 3 звернення даної тематики, які стосувалися землекористування у сільській місцевості та отримання земельних паїв.

З питань запису на прийом до голови обласної державної адміністрації звернулися 2 громадян.

Завдяки оперативному реагуванню фахівців «гарячої» телефонної лінії голови обласної державної адміністрації та їх активній взаємодії з органами виконавчої влади позитивно вирішено 175 питань.

За сприяння у вирішенні порушених проблем від заявників отримано 8 подяк, адресовані працівникам Центру та органам виконавчої влади.

Корисні посилання