Про роботу «гарячої» телефонної лінії голови обласної державної адміністрації за травень 2017 року

13.06.2017 10:55:42

Відповідно до розпорядження голови обласної державної адміністрації від 09 лютого 2015 року № 58 надаємо інформацію щодо розгляду звернень громадян, які надійшли на «гарячу» телефонну лінію голови обласної державної адміністрації.

У травні 2017 року на “гарячу телефонну лінію” голови обласної державної адміністрації надійшло та зареєстровано 401 звернення громадян, у тому числі:
- заяви, клопотання - 315;
- скарги - 84;
- пропозиції, зауваження - 2;
- первинних - 309;
- повторних звернень - 39;
- неодноразових - 50;
- масових - 3;
- індивідуальних - 320;
- колективних - 9;
анонімних - 72.

За результатами розгляду звернень позитивно вирішено 194 питання (48 % загального числа зареєстрованих), у стадії розгляду знаходяться 80 звернень. На питання, порушені у 127 зверненнях (32 % загального числа зареєстрованих) фахівці Центру надали заявникам роз’яснення щодо норм законодавства та необхідну довідкову інформацію.

Аналітично-статистичний огляд звернень

Аналіз звернень по регіонам:
м. Херсон - 93 звернення (23%);

Серед районів області до п’ятірки найактивніших увійшли:
- Білозерський р-н - 39 (9,7%);
- Каховський р-н - 25 (6,2%);
- Новотроїцький - 24 (5,9%);
- Бериславський р-н - 19 (4,7%);
- Голопристанський р-н - 17 (4,2%).

Найменша кількість звернень громадян надійшла з Горностаївського (3), Іванівського (2), Чаплинського (3) районів.

Аналіз звернень по категоріям заявників:
- одинока мати - 39;
- багатодітна сім’я - 9;
- учасник війни - 2;
- інвалід 1 гр. - 2;
- інвалід 2 гр. - 3;
- інвалід 3 гр. - 3;
- інші категорії - 343.

Аналіз звернень по соціальному стану заявників:
- пенсіонер - 148;
- робітник - 106;
- безробітний - 70;
- селянин -11;
- працівник бюджетної сфери - 7;
- військовослужбовець - 6;
- державний службовець - 2;
- підприємець - 1;
- інші категорії -50.

Проблемі питання, порушені у зверненнях громадян

У минулому місяці з питань соціального захисту населення звернулися 138 мешканців міста Херсона та області.
Серед звернень соціального спрямування домінують проблеми, пов’язані з отриманням житлових субсидій (43), актуальними є питання, пов’язані із затягуванням строків розгляду документів для призначення субсидій. Громадяни обурюються неналежною роботою органів соціального захисту та відсутністю взаємодії з іншими організаціями, причетними до процесу призначення субсидій. Мешканці міста та області все частіше наполягають на проведенні перевірки правильності нарахувань та перерахунку субсидій з урахуванням індивідуальних обставин.

Для малозабезпечених родин, у тому числі з дітьми, життєво важливим залишається питання призначення та вчасної виплати різних видів соціальної допомоги (63), зокрема у зв’язку із з тривалим (до декількох місяців) розглядом, питання призначення різних видів соціальної допомоги. З питань надання матеріальної допомоги звернулися 3 громадян, з питань призначення, збільшення трудової, соціальної пенсії надійшло 10 звернень, інші питання соціального захисту населення - 19 мешканців області.

Проблематика звернень з питань комунального господарства тісно пов’язана з питаннями соціального захисту населення. Тому комплекс питань комунальної сфери у зверненнях громадян є другим за кількістю - 76 звернень.

Переважна більшість звернень з питань комунальної сфери стосується низької якості житлового-комунальних послуг, у тому числі: водозабезпечення (14 звернень), ремонт водопостачальної мережі (10), електропостачання (38 звернень), газифікація (8 звернень), робота ОСББ (2), ремонт ліфтів (1), інші питання житлово-комунального господарства (3 звернення).

Охорона здоров'я.

У травні 2017 року з питань охорони здоров’я надійшло 21 звернення. На даний час існує велика проблема із забезпеченням безкоштовними життєво необхідними ліками (згідно державної програми) трансплантованих хворих. На сьогодні централізоване постачання таких препаратів, як наприклад, “Міфортік” з Міністерства охорони здоров’я України відсутнє, коштів з обласного бюджету на придбання препаратів для трансплантованих хворих у 2017 році не виділено.

З питань транспортного обслуговування (26) переважали скарги щодо роботи приміського (14), міського (3 звернення) транспорту. З питань відновлення телефонного зв’язку звернулися 5 громадян, надання поштових послуг (2), безкоштовного проїзду окремих категорій громадян (2).

З питань запису на прийом до голови обласної державної адміністрації звернулися 8 громадян.

Завдяки оперативному реагуванню фахівців «гарячої» телефонної лінії голови обласної державної адміністрації та їх активній взаємодії з органами виконавчої влади позитивно вирішено 194 питання.

За сприяння у вирішенні порушених проблем від заявників отримано 8 подяк, адресовані працівникам Центру та органам виконавчої влади.

       Директор                                                                                                                                                            О.Забіяка

За інформацією Херсонського обласного контактного центру

Корисні посилання