Про роботу «гарячої» телефонної лінії голови обласної державної адміністрації за період з 01.06.2016 року по 30.06.2016 року

06.07.2016 13:04:12

За період з 01.06.2016 року по 30.06.2016 року зареєстровано 423 звернення громадян.
Заяви, клопотання – 133.
Скарги-290.
Повторних звернень – 54.

За результатами розгляду звернень позитивно вирішено 89 звернень (21% загального числа зареєстрованих), у стадії розгляду знаходяться 140 звернень. За червень на 194 звернення (46 % загального числа зареєстрованих) заявникам надано консультації та роз’яснення щодо норм законодавства, актуальних питань державної політики, а також необхідну довідкову інформацію та психологічну підтримку.

Аналіз звернень по регіонам:
м. Херсон -164 звернення (38,8%);
Білозерський р-н – 43 (10,2%);
Цюрупинський р-н – ЗО (7,1%);
Бериславський р-и -22 ( 5,2%);
Генічеський р-н – 21 ( 5%);
Новотроїцький р-н – 15 (3,5%);
Велнкоолександрівський р-н – 10 (2,4%);
Скадовський р-н – 14 (3,3%);
Каховський р-н – 14 (3,3 %);
Голопристанський р-н -12 (2,8%);
Каланчацький р-н – 10 (3,3%);
Нововоронцовський р-н – 10 (3,3%);
Високопільський р-н – 9 (2%);
Великолепетиський р-н – 9 (2%);
Іванівський р-н – 5 (1.1%);
м. Нова Каховка – 5 (1.1%);
Всрхньорогачиський р-н – 4 (0.9%);
Чаплинський р-н – 2 (0.5%);
Нижньосірогозький р-н -1 (0.2%);
м. Каховка – 1 (0.2%):
інші області – 22 (23.69%);
з інших районів не надійшло жодного звернення.

Аналіз звернень по категоріям заявників:
одинока мати – 66;
дитина війни – 28;
багатодітна сім’я – 17;
учасник бойових дій – 10;
інвалід 1 гр. – 3;
інвалід 2 гр. – 5;
інвалід 3 гр. – 1;
ветеран праці – 2;
учасник війни – 1;
інші категорії – 290.

Аналіз звернень по соціальному стану заявників:
пенсіонер – 165;
робітник – 95;
безробітний – 82;
селянин – 60;
військовослужбовець – 7;
підприємець – 6;
працівник бюджетної сфери – 1 учень;
студент – 1;
інші категорії – 6.

Проблемі питання, порушені у зверненнях громадян

Упродовж червня поточного року зареєстровано 83 звернення щодо проблем житлово-комунального господарства, у тому числі неналежне надання або ненадання послуг водопостачання (11 звернень) та електропостачання (20 звернень), ремонт ліфтів (11 звернень), газифікація (17 звернень), теплопостачання (3 звернення), визначення аварійності будинків – 2, вартість житлово-комунальних послуг – 1, інші питання житлово-комунального господарства ( 18 звернень).

Найбільш поширеною є соціальна проблематика у зверненнях. Так, за червень 2016 року отримано 178 звернень з питань соціального захисту: надання матеріальної допомоги – 2 звернення, виплата матеріальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 25. оформлення субсидій – 50 звернень, виплата аліментів – 1, виплата допомоги на дітей – 79 звернень, призначення збільшення трудової пенсії – 4. інші питаний соціального захисту – 17.

За минулий місяць з питань охорони здоров’я людей надійшло 8 звернень, з них. направлення на лікування до медичних установ – 2, діяльність медичних закладів та установ -1, інші питання охорони здоров’я – 5.

Кількість звернень з питань транспорту – 34, у тому числі: безкоштовний проїзд окремих категорій громадян 29, трансляція радіо, телебачення, послуги інтернет – 1, інші питання транспорту та зв’язку – 4.

З питань екології та природних ресурсів надійшло 6 звернень: забруднення навколишнього середовища – 2, ліквідація наслідків надзвичайних ситуацій – 4.

Зі зверненнями щодо запису на прийом до голови обласної державної адміністрації звернулися 15 громадян.

Завдяки оперативному реагуванню фахівців «гарячої» телефонної лінії голови обласної державної адміністрації та їх активній взаємодії з органами виконавчої влади позитивно вирішено 97 питань.

Директор державної установи
«Херсонський обласний контактний центр» О.Забіяка

Корисні посилання