Про роботу «гарячої» телефонної лінії голови обласної державної адміністрації за період з 01.11.2016 року по 30.11.2016 року

13.12.2016 09:54:02

Відповідно до розпорядження голови обласної державної адміністрації від 09 лютого 2015 року № 58 надаємо інформацію щодо розгляду звернень громадян, які надійшли на «гарячу» телефонну лінію голови обласної державної адміністрації.

У листопаді 2016 року на “гарячу лінію” голови обласної державної адміністрації надійшло 587 дзвінків, зареєстровано 558 (на 15,3% більше, ніж у минулому місяці) звернення громадян у тому числі:
заяви, клопотання – 199
скарги – 359
повторних звернень – 206.

За результатами розгляду звернень позитивно вирішено 111 питань (19,9 % загального числа зареєстрованих), у стадії розгляду знаходяться 176 звернень. На питання, порушені у 271 зверненнях (48,6 % загального числа зареєстрованих) фахівці Центру надали заявникам роз’яснення щодо норм законодавства та необхідну довідкову інформацію.

Аналітично-статистичний огляд звернень

Аналіз звернень по регіонам :

м. Херсон – 201 звернення (36%);
Білозерський р-н – 51 (9%);
Бериславський р-н – 41 ( 7%);
Цюрупинський р-н – 29 (5,2%);
Генічеський р-н – 29 ( 5,2%);
Великоолександрівський р-н – 21 (3,8%);
Скадовський р-н – 19 (3,4%);
Каховський р-н – 17 (3%);
Новотроїцький р-н – 17 (3%);
м. Каховка – 14 (2,5%);
м. Нова Каховка – 12 (2,1%);
Нововоронцовський р-н – 12 (2,1%);
Високопільський р-н – 10 (1,8%);
Чаплинський р-н – 10 (1,8%);
Каланчацький р-н – 9 (1,6%);
Голопристанський р-н -8 (1,4%);
Великолепетиський р-н – 8 (1,4%);
Нижньосірогозький р-н -7 (1,25%);
Верхньорогачиський р-н – 4 (0,7%);
Горностаївський р- н -5 (0,9%);
інші області – 34 (6,1 %),

Аналіз звернень по категоріям заявників:

одинока мати – 33
багатодітна сім’я – 7
дитина війни – 23
учасник бойових дій – 19
інвалід 1 гр. – 8
інвалід 2 гр. – 20
інвалід 3 гр. – 12
учасник війни – 4
інвалід ВОВ – 1
інші категорії – 432.

Аналіз звернень по соціальному стану заявників:

пенсіонер – 271
робітник – 157
безробітний – 67
селянин -19
військовослужбовець -17
підприємець – 6
інші категорії -21.

Проблемі питання, порушені у зверненнях громадян

Аналіз отриманих звернень засвідчує переважання соціальної проблематики (191 звернення) у скаргах, заявах та клопотаннях громадян, зростання їх стурбованості підвищенням комунальних тарифів, затримкою виплати соціальної допомоги, заробітної плати, пенсій, тощо.

Серед звернень соціального спрямування домінують проблеми, пов’язані з отриманням житлових субсидій (126). Порівняно із жовтнем кількість таких звернень зросла на 5,9%. Для малозабезпечених родин, у тому числі з дітьми, життєвоважливим залишається питання призначення та вчасної виплати різних видів соціальної допомоги (37), зокрема у зв’язку із тривалим (до декількох місяців) розглядом, питання призначення різних видів соціальної допомоги. З питань надання матеріальної допомоги звернулися 9 громадян.

Комплекс проблем у комунальному господарстві та початок опалювального сезону зумовлює значне надходження звернень з даної тематики -168 звернень проти 145 у минулому місяці ( зріст 16%).

Переважна більшість звернень з питань комунальної сфери стосується низької якості житлового-комунальних послуг, у тому числі неналежне надання або ненадання послуг теплопостачання (35), водопостачання (14 звернень) та електропостачання (34 звернень), ремонт ліфтів (7 звернень), газифікація (26 звернень), ремонт покрівлі (1), робота ОСББ (2), вартість житлово-комунальних послуг (14), іниіі питання житлово-комунального господарства (35 звернень).

Наявність невирішених системних проблем медичної галузі засвідчують звернення з питань охорони здоров’я (17), з них: безкоштовне забезпечення ліками – 2, діяльність медичних установ – 4, направлення на лікування до медичних установ (2),допомога у протезуванні (1),інші питання охорони здоров’я – 8.

Не втратили своєї актуальності питання транспортного обслуговування (14), обумовлені незадовільною якістю перевезень (6) , з питань ненадання послуг зв’язку, телебачення та інтернет звернулися 8 громадян.

У тематичній структурі звернень з питань аграрної політики і земельних відносин (6) домінують проблеми отримання у власність земельних ділянок.

Зі зверненнями щодо запису на прийом до голови обласної державної адміністрації звернулися 14 громадян.

Завдяки оперативному реагуванню фахівців «гарячої» телефонної лінії голови обласної державної адміністрації та їх активній взаємодії з органами виконавчої влади позитивно вирішено 111 питань.

За сприяння у вирішенні порушених проблем від заявників отримано 34 подяки, адресовані працівникам Центру та органам виконавчої влади.

 

Корисні посилання