Прозорість діяльності Херсонської ОДПІ через призму звернень та запитів на публічну інформацію

02.08.2016 08:21:21
Прозорість діяльності Херсонської ОДПІ через призму звернень та запитів на публічну інформацію

Цього року до Херсонської ОДПІ надійшло 92 звернення громадян та 81 запит на публічну інформацію.

У переважній більшості дописувачів цікавила інформація щодо їх контрагентів, роз’яснення з питань податкового законодавства, нюанси сплати податкового боргу тощо. Відзначимо, що у своїх зверненнях херсонці навіть надавали пропозиції щодо вдосконалення роботи ОДПІ та інформували про ухилення від сплати податків окремими платниками податків.

Всі запити та звернення взято до роботи, на всі листи надано відповідь у встановлений законодавством термін.

Зазначимо, що звернення громадян як правове явище має багатофункціональний характер – це і забезпечення права громадян України на участь в управлінні державними і громадськими справами, це і форма захисту прав і свобод громадянина, це і зворотній зв’язок на діяльність органів публічної влади та забезпечення прозорості їх діяльності.

Корисні посилання