Роз’яснення до публікації «Мрія» Андрія Гордєєва розтанула під сонцем», розміщеній на інформаційному веб-сайті «Степ Ньюз» щодо начебто незадовільного стану дороги після ремонту за технологією холодного ресайклінгу

26.06.2017 14:34:20

У публікації йшлося, що на ділянці дороги між Каховським та Нижньосірогозьким районами після виконаного у 2016 році якісного ремонту «з’явилися рівчаки» та «зовсім новенька дорога, не прослуживши і одного сезону, прийшла в повну непридатність».

Слід зазначити, що у 2016 році одним з пріоритетних напрямків роботи місцевої влади було відновлення автодоріг Херсонщини.

Так, у 2016 році  за сучасною технологією  холодного ресайклінгу на Херсонщині були проведені роботи з капітального ремонту ділянки дороги М14 «Одеса – Мелітополь – Новоазовськ» довжиною в 12,6 км (біля с. Козачі Лагері, Олешківського району) та ділянки дороги Т – 22-01 Білозерка – Херсон  - 3,1 км. За повідомленнями Служби автомобільних доріг у Херсонській області, вказані ділянки дороги знаходяться без жодних руйнувань та просідань.

Саме про ремонт ділянки дороги М14 йшлося під час наради в Іванівській РДА 8 лютого 2017 року, де голова Херсонської ОДА Андрій Гордєєв зазначив, що його мрія, щоб всі дороги в області були такі ж, як відремонтована за новітньою технологією ділянка.

На ділянці дороги між Каховським та Нижньосірогозьким (335 км дороги М14), про яку йдеться в опублікованому матеріалі,  у 2016 році було здійснено ямковий ремонт в межах виконання робіт з експлуатації утримання автодоріг підрозділами ДП «Херсонський облавтодор». При цьому зміцнення основи дороги, як це робиться при поточному середньому ремонті, у т. ч. з використанням технології холодного ресайклінгу, тут не здійснювалось.

Дорога М14 міжнародного значення має досить інтенсивний рух автомобільного транспорту, що ще більше збільшується в літній період, у тому числі й великогабаритного і багатовантажного транспорту, який сприяє інтенсивному руйнуванню цієї дороги.

За дорученням заступника голови ОДА Олександра Адамчика ДП «Херсонський облавтодор» було вжито заходів щодо усунення  руйнувань.

Так, 27 червня на зазначену ділянку дороги заплановано виїзд лабораторії ДП «Херсонський облавтодор» з метою визначення обсягів руйнувань та робіт, які необхідно здійснити в межах виконання гарантійних зобов’язань, термін яких становить 1 рік.

Ігор Школенко, заступник начальника Служби автомобільних доріг у Херсонській області запевнив, що протягом 2-х тижнів руйнування буде усунено.

Корисні посилання