Стан розвитку системи адміністративних послуг в Херсонській області протягом І кварталу 2021 року

31.05.2021 11:58:39

Станом на 21 травня 2021 року в області створено та діє 35 ЦНАПів, з них:

- 3 – у районах при райдержадміністраціях;

- 32 – в територіальних громадах, у тому числі 8 у містах при виконкомах рад (м. Херсон, Каховка, Нова Каховка, Гола Пристань, Скадовськ, Берислав, Генічеськ, Олешки). 

Протягом січня – березня 2021 року адміністраторами ЦНАПів надано 80630 адміністративних послуг. 

За результатами спільної роботи ОДА та ОМС, а також за підтримки наших міжнародних партнерів (Програма «U-LEAD з Європою» та Агентство США з міжнародного розвитку USAID) з початку 2021 року відбулося відкриття 11 ЦНАПів в ОМС, а саме: в м.Генічеськ, м.Олешки, Бехтерській ТГ, Великолепетиській ТГ, Великоолександрівській ТГ, Верхньорогачицькій ТГ, Нововоронцовській ТГ, Новомиколаївській ТГ, Новорайській ТГ, Чулаківській ТГ та Ювілейній ТГ (у форматі «Прозорий офіс»).

Крім того, з 11 лютого 2020 року діють ЦНАПи в сервісних зонах на КПВВ «Чонгар» та «Каланчак», які є віддаленими робочими місцями ЦНАПів Новотроїцької та Чаплинської селищних рад.

Прийом суб'єктів звернення до закінчення карантину здійснюється з дотриманням вимог Міністерства охорони здоров'я України, а саме: громадяни мають бути в захисній масці та рукавичках.

Серед послуг, які найбільш користуються попитом серед мешканців тимчасово окупованої території Автономної Республіки Крим, а також прилеглих до КПВВ територій, є оформлення та видача біометричних документів.

Так, з початку роботи (станом на 14 травня 2021 року) адміністраторами ЦНАПів на КПВВ було надано 2480 консультацій та 1915 адміністративних послуг, зокрема:

- 161 паспорт громадянина України у формі ID-картки;

- 673 паспорта громадянина України для виїзду за кордон.

Разом з тим, відбулося закриття 6 ЦНАПів РДА, після заключення відповідних угод/меморандумів між ЦНАПом РДА та ОМС:

- Великоолександрівської РДА;

- Верхньорогачицької РДА;

- Генічеської РДА;

- Каланчацької РДА;

- Нововоронцовської РДА;

- Скадовської РДА,

що не вплинуло на якість надання адміністративних послуг у вказаних районах.

Також в стадії ліквідації знаходиться ЦНАП РДА (з 14 липня 2020 року), послуги не надає.

Всі інші ЦНАПи ОМС області в процесі відкриття. 

За результатами співпраці відділу цифрових послуг управління інформаційних технологій обласної державної адміністрації з проектом Програми ООН з розвитку в Україні (ПРООН) «Місцевий соціально-економічний розвиток», з метою доступності та якості надання адміністративних послуг, забезпечення постійного доступу для отримання адміністративних послуг вразливих груп населення у віддалених населених пунктах, з початку 2021 року 6 громадам області (Бериславській, Генічеській, Іванівській, Музиківській, Каховській та Чулаківській) передано «мобільні кейси». Найближчим часом очікується передання ще 11 «мобільних кейсів». Тож на даний час 17 ЦНАПів вже надають послуги за допомогою «мобільного кейсу», в тому числі на 2 ВРМ – КПВВ «Чонгар» та «Каланчак».

 

З метою надання можливості жителям Херсонської області не витрачати свій час на черги, а самим обирати зручну для себе дату й час, в ЦНАПах Новотроїцької й Чаплинської селищних рад, Чорнобаївської сільської ради, м.Каховка, м.Нова Каховка, м.Олешки, а також на КПВВ «Чонгар» та «Каланчак» встановлено електронні системи керування чергою.  

Всі інші ЦНАПи підключені до мінічерги, яка дозволяє записатися на ТОП самих затребуваних послуг в ЦНАПи області, через офіційний веб-сайт обласної державної адміністрації та офіційні сайти райдержадміністрацій, міськвиконкомів, сільських та селищних рад, де створено ЦНАПи. В ЦНАПі м.Херсон автоматизована система керування чергою працює з 2017 року.

Крім того, складовою системи керування електронною чергою в ЦНАПах с.Новотроїцьке, м. Каховка, м. Нова Каховка, а також на КПВВ «Чонгар» та «Каланчак» є електронні планшети, на яких встановлено додаток ConnectPRO, за допомогою якого люди з вадами слуху мають можливість проконсультуватися та самостійно отримати будь-яку послугу.

З метою оплати адміністративного збору за отримання послуг в ЦНАПах відбувається процес встановлення POS-терміналів, програмно-технічних комплексів самообслуговування (ПТКС) та/або терміналів iBox.

 

В соціальній мережі facebook створено сторінку «Відділ цифрових послуг Херсонської обласної державної адміністрації», на якій постійно публікується інформація про заходи, які проводяться обласною державною адміністрацією та ЦНАПами області, зокрема інформуємо населення про послуги, які можна отримати онлайн, не виходячи з дому та не відвідуючи різноманітні державні установи - https://www.facebook.com/vcpkhoda

Аналогічна робота проводиться ЦНАПами області – інформація доводиться до відома населення з використанням офіційних веб-сайтів та інших комунікаційних засобів, зокрема сторінок у соціальній мережі facebook.

Крім того, Відділом створено Гугл-Карту надання адміністративних та інших послуг Херсонської області, на якій можна знайти інформацію про розташування всіх ЦНАПів області та їх віддалених робочих місць, а також територіальні підрозділи ЦОВВ в області, їх адресу, керівництво, графік роботи, телефони, перелік послуг, посилання на їх веб-сайти тощо.

Гугл-Карта знаходиться за посиланнями: https://cutt.ly/pbMBzd5 та на сайті обласної державної адміністрації https://cutt.ly/RgT5sQ3.

Паспортні послуги

На даний час послуги з видачі паспортних документів надають 11 ЦНАПів, а саме:

- м. Херсон;

- м. Каховка;

- м. Гола Пристань;

- м.Олешки (в стадії підключення);

- Кочубеївської ОТГ;

- Чаплинської ОТГ;

- Новоолексіївської селищної ради – територіальний підрозділ ЦНАПу Генічеської міської ради;

- Новотроїцької селищної ради;

- Чорнобаївської сільської ради;

- ЦНАП на КПВВ «Чонгар» - віддалене робоче місце ЦНАПу Новотроїцької селищної ради;

- ЦНАП на КПВВ «Каланчак» - віддалене робоче місце ЦНАПу Чаплинської селищної ради ОТГ.

Також в області тривають заходи з впровадження комплексної послуги «єМалятко» в області.

Наразі, за однією електронною заявою батькам доступні до 8 державних послуг :

- реєстрація народження дитини;

- належності дитини до громадянства України;

- походження народження дитини (якщо батьки не перебувають у шлюбі);

- призначення допомоги на дитину при народжені;

- призначення допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім'ях;

- реєстрація в державному реєстрі фізичних осіб-платників податків

- присвоєння дитині унікального номера запису в Єдиному державному демографічному реєстрі.

Комплексна послуга вже доступна у 18 відділах державної реєстрації актів цивільного стану, у 3 закладах охорони здоров’я та в більшості ЦНАП області.

У 5-ти закладах охорони здоров’я Херсонщини (Бериславської міської ТГ, Скадовської міської ТГ, Голопристанської міської ТГ, Олешківської міської ТГ, Білозерської ТГ) створені зони самообслуговування, де молоді матусі можуть самостійно онлайн подати заявку на порталі "Дія" для отримання комплексної послуги «єМалятко».

Станом на 18 травня 2021 року завдяки комплексній послузі «єМалятко» свої перші документи отримали 1653 малюка.

Корисні посилання