Стосовно публікації в обласній газеті «Гривна» № 30 від 24 липня 2019 року «Губернатор всех посылает в «Чат-бот»

29.07.2019 13:02:23

У своїй статті автор наголошує, що не кожна людина після сорока років може опанувати Інтернет-технології, і що після впровадження комп’ютерної програми «Чатбот Херсонська ОДА» люди поважного віку не матимуть змогу поставити запитання голові обласної державної адміністрації. Зазначимо, «Чатбот» це не єдиний спосіб спілкування  керівника області з громадянами.

Так, в Херсонській обласній державній адміністрації є відділ роботи зі зверненнями громадян. Його спеціалісти приймають звернення від жителів м.Херсона та області як у письмовій формі, так і під час спілкування із заявниками безпосередньо в приміщенні ОДА. Контактний телефон відділу: (0552) 42-14-06.

Можна подати звернення на ел. пошту: kanc@khoda.gov.ua.

Також працює «гаряча» телефонна лінія голови обласної державної адміністрації з безкоштовним обслуговуванням для населення області – 0-800-50-40-77, для мешканців міста Херсона – 26-42-34.

 Кожен громадянин має змогу залишити своє звернення  зателефонувавши на цілодобову Урядову «гарячу лінію» 15-45.

Крім того, голова Херсонської обласної державної адміністрації та його заступники регулярно проводять в районах області та в м.Херсоні особисті прийоми громадян.

Корисні посилання