Урядова телефонна «гаряча» лінія
18.01.2016 08:35:57Урядова телефонна «гаряча» лінія – механізм для взаємодії Уряду з громадянами, що дозволяє оперативно вирішувати проблемні питання, які порушуються у зверненнях громадян, а також удосконалювати роботу органів виконавчої влади з урахуванням громадської думки.
Звернення приймаються фахівцями Урядового контактного центру за допомогою засобів телефонного та електронного зв’язку і надсилаються органам виконавчої влади відповідно до компетенції, Секретаріату Кабінету Міністрів для вирішення порушених у них питань по суті, надання відповідних роз’яснень.
Урядова «гаряча» лінія – 1545 (працює цілодобово і безкоштовно для операторів мобільного зв'язку Київстар, Vodafone Україна, Lifecell)
Для громадян України, які перебувають за кордоном, номер телефону урядової «гарячої лінії» – +38 (044) 284-19-15 (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку).
Громадяни також мають можливість подати електронне звернення до органів виконавчої влади через веб-сайт Урядового контактного центру: www.ukc.gov.ua
Працює «гаряча лінія» для підприємців – 0-800-503-045 (режим роботи: у пн-чт – 09:00-18:00, у пт – 09:00-16:45. У вихідні, святкові дні та у неробочий час дзвінки на «гарячу» лінію для підприємців за бажанням заявника переадресовуються на урядову «гарячу» лінію).
На базі Урядового контактного центру цілодобово працює спеціалізована «гаряча» лінія з питань корупційних діянь у центральних і місцевих органах виконавчої влади, державних і комунальних установах, на яку можна звернутися за номерами телефонів – 1545, +38 (044) 284-19-15 (для громадян України, які перебувають за кордоном), а також через веб-сайт Урядового контактного центру – www.ukc.gov.ua.
На веб-сайті Урядового контактного центру www.ukc.gov.ua розміщені інформаційно-довідкові матеріали, що містять адреси, номери телефонів, графіки роботи «гарячих» ліній органів виконавчої влади тощо.
Звертаємо увагу, що на базі Урядового контактного центру запроваджено:
– спеціалізовану «гарячу» лінію для звернень громадян з питань корупційних діянь у центральних і місцевих органах виконавчої влади, державних і комунальних установах;
З метою удосконалення роботи зі зверненнями громадян, підприємств, установ, організацій, фізичних осіб-підприємців, органів місцевого самоврядування Кабінет Міністрів України схвалив Концепцію створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади (розпорядження від 9 червня 2011 р. №589) і затвердив Положення про Національну систему опрацювання звернень до органів виконавчої влади та Типове положення про контактний центр Автономної Республіки Крим, області, м. Києва і Севастополя (постанова від 18 січня 2012 р. №21).
Урядовий контактний центр здійснює координацію діяльності суб’єктів Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади (контактні центри Автономної Республіки Крим, областей, м. Києва і Севастополя) та їх методичне забезпечення.
Також для Вас працює Антикорупційний портал України.