Урядова телефонна «гаряча» лінія

18.01.2016 08:35:57

Урядова телефонна «гаряча» лінія – механізм для взаємодії Уряду з громадянами, що дозволяє оперативно вирішувати проблемні питання, які порушуються у зверненнях громадян, а також удосконалювати роботу органів виконавчої влади з урахуванням громадської думки.

Звернення приймаються фахівцями Урядового контактного центру за допомогою засобів телефонного та електронного зв’язку і надсилаються органам виконавчої влади відповідно до компетенції, Секретаріату Кабінету Міністрів для вирішення порушених у них питань по суті, надання відповідних роз’яснень.

Урядова «гаряча» лінія – 1545 (працює цілодобово і безкоштовно для операторів мобільного зв'язку Київстар, Vodafone Україна, Lifecell)
 
Для громадян України, які перебувають за кордоном, номер телефону урядової «гарячої лінії» – +38 (044) 284-19-15 (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку).
 
Громадяни також мають можливість подати електронне звернення до органів виконавчої влади через веб-сайт Урядового контактного центру:
www.ukc.gov.ua

Подати електронне звернення


Працює «гаряча лінія» для підприємців – 0-800-503-045 (режим роботи: у пн-чт – 09:00-18:00, у пт – 09:00-16:45. У вихідні, святкові дні та у неробочий час дзвінки на «гарячу» лінію для підприємців за бажанням заявника переадресовуються на урядову «гарячу» лінію).

На базі Урядового контактного центру цілодобово працює спеціалізована «гаряча» лінія з питань корупційних діянь у центральних і місцевих органах виконавчої влади, державних і комунальних установах, на яку можна звернутися за номерами телефонів – 1545, +38 (044) 284-19-15 (для громадян України, які перебувають за кордоном), а також через веб-сайт Урядового контактного центру – www.ukc.gov.ua.

На веб-сайті Урядового контактного центру
www.ukc.gov.ua розміщені інформаційно-довідкові матеріали, що містять адреси, номери телефонів, графіки роботи «гарячих» ліній органів виконавчої влади тощо.

Звертаємо увагу, що на базі Урядового контактного центру запроваджено:

– спеціалізовану «гарячу» лінію для інформування громадян України, які виїхали з Автономної Республіки Крим та міста Севастополя на тимчасове місце перебування до інших регіонів України;
– спеціалізовану «гарячу» лінію з питань допомоги учасникам та постраждалим внаслідок народного протистояння;
– спеціалізовану «гарячу» лінію для звернень громадян з  питань корупційних діянь у центральних і місцевих органах виконавчої влади, державних і комунальних установах;
– спеціалізовану «гарячу» лінію – «Діалог з малим бізнесом» з метою оперативного розгляду скарг на протиправні дії посадових осіб органів виконавчої влади;
– спеціалізовану «гарячу» лінію» з питань забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків.

З метою удосконалення роботи зі зверненнями громадян, підприємств, установ, організацій, фізичних осіб-підприємців, органів місцевого самоврядування Кабінет Міністрів України схвалив Концепцію створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади (розпорядження від 9 червня 2011 р. №589) і затвердив Положення про Національну систему опрацювання звернень до органів виконавчої влади та Типове положення про контактний центр Автономної Республіки Крим, області, м. Києва і Севастополя (постанова від 18 січня 2012 р. №21).

Урядовий контактний центр здійснює координацію діяльності суб’єктів Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади (контактні центри Автономної Республіки Крим, областей, м. Києва і Севастополя) та їх методичне забезпечення.

Також для Вас працює Антикорупційний портал України.

Корисні посилання