У Нижньосірогозькому районі відбулось навчання керівників загальноосвітніх навчальних закладів

29.09.2014 19:39:00

На минулому тижні у комунальній установі «Нижньосірогозький районний методичний кабінет» пройшов навчально-методичний семінар для директорів шкіл, заступників директорів з навчально-виховної роботи з питання планування роботи навчальних закладів відповідно до науково-методичної проблеми області «Соціалізація дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі»

На минулому тижні у комунальній установі «Нижньосірогозький районний методичний кабінет» пройшов навчально-методичний семінар для директорів шкіл, заступників директорів з навчально-виховної роботи з питання планування роботи навчальних закладів відповідно до науково-методичної проблеми області «Соціалізація дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі».
Під час семінару були розглянуті психолого-педагогічні аспекти процесу соціалізації дітей та учнівської молоді, концептуальні підходи до розбудови моделі освітнього соціалізуючого простору, опрацьовано технологію розробки оригінальної структури (моделі) соціалізуючого освітнього простору. Особливу увагу присутніх завідувач районного методичного кабінету Марина Голобородова звернула на активізацію роботи з батьками школярів, з урахуванням їх вікових особливостей, шляхом проведення спільних свят, екскурсій, дискусійних студій та залучення батьків до проведення гурткової роботи на громадських засадах, діяльність волонтерських загонів та механізм укладання угод про спільну діяльність школи з усіма соціальними партнерами, які дали згоду бути суб’єктами соціалізуючого освітнього простору.
Учасники семінару дійшли висновку, що за умови розробки та впровадження моделі соціалізуючого простору будуть відбуватися якісні зміни як в навчально-виховному середовищі навчального закладу, так і в сім’ї, на рівні місцевої громади, що поступово їх буде зближувати. При цьому підвищиться ступінь узгодженості впливів на особистість, зменшиться деструктивний характер соціуму, внаслідок чого урізноманітняться шляхи позитивної соціалізації підлітків, зросте ступінь їх готовності до соціальної взаємодії. Школа набуватиме статусу соціально-педагогічного центру, співпраця буде будуватися за принципом відкритості, діалогу, а не диктату. А це призведе до створення цілісного життєвого простору дитини.

Корисні посилання