У Скадовському районі відкрили громадську приймальню за принципом «єдиного вікна»

28.10.2013 18:14:00

В управлінні Пенсійного фонду України в Скадовському районі відбулося урочисте відкриття громадської приймальні за принципом «єдиного вікна»

В управлінні Пенсійного фонду України в Скадовському районі відбулося урочисте відкриття громадської приймальні за принципом «єдиного вікна». Нова форма надання адміністративних послуг передбачає створення зручних умов для обслуговування жителів району, забезпечення безперешкодного доступу до необхідної інформації та підвищення якості надання послуг у сфері пенсійного забезпечення. У відкритті нового приміщення в управлінні, де проводиметься прийом громадян, взяли участь голова Скадовської районної державної адміністрації Андрій Євстратов, голова районної ради Олег Старенький, міський голова Олександр Гавриш, керівники соціальних установ району, представники засобів масової інформації. 
Звертаючись до учасників заходу голова райдержадміністрації Андрій Євстратов сказав: «Удосконалення надання адміністративних та соціальних послуг є одним з головних завдань, поставлених перед органами влади Президентом України Віктором Януковичем, і Пенсійний фонд – одна з тих державних структур, яка конкретними справами демонструє дієвість принципу «Влада для людей». Відкриття такої приймальні в управлінні Фонду надасть можливість кваліфіковано та в найкоротші терміни, забезпечувати високий рівень культури обслуговування громадян району, особливо пенсіонерів. Запровадження такого напряму роботи є ще одним кроком до посилення якості обслуговування населення та покращенню інформаційно – роз’яснювальної роботи серед громадян, які звертаються за допомогою до соціальних структур». 
Керівники району та міста з побажаннями успіхів і наснаги у роботі керівнику управління та всьому колективу, перерізали символічну стрічку, та вручили подарунок. Після чого начальник управління Фонду Олена Кожуковська ознайомила гостей з принципом функціонування «єдиного вікна», зазначивши, що здійснення прийому без встановлення спеціальних днів і годин, без поділу за зональним чи дільничним принципом поліпшить якість обслуговування клієнтів та збереже їх час. Відтепер кожен із відвідувачів, не вистоюючи черги під кабінетами, матиме можливість отримати кваліфіковані роз’яснення, консультації з питань пенсійного забезпечення, здати заяву та необхідні документи для призначення чи перерахунку пенсії, отримати пенсійне посвідчення та необхідні довідки. Крім того, розмежування функцій прийому громадян та обробки поданих ними документів надасть можливість поліпшити якість та скоротити терміни опрацювання документів.
Подібні заходи проходять з метою виконання завдань Президента України Віктора Януковича щодо захисту всіх верств населення, у тому числі поліпшення соціально-медичного захисту ветеранів Великої Вітчизняної війни.

Корисні посилання