Звіт про проведення електронної консультації з громадськістю на тему: «Покращення туристичної інфраструктури та якості сервісу в умовах децентралізації на Херсонщин
31.03.2021 07:54:31
У період з 09 по 30 березня 2021 року управлінням туризму та курортів обласної державної адміністрації проведено електронну консультацію з громадськістю на тему: «Покращення туристичної інфраструктури та якості сервісу в умовах децентралізації на Херсонщині».
У рамках консультації представникам туристичної галузі, інститутів громадянського суспільства, територіальних громад (міських, селищних, сільських) Херсонщини було запропоновано долучитися до обговорення вищезазначеного питання, надати пропозиції щодо можливих шляхів усунення диспропорцій розвитку туристичної інфраструктури та якості надання туристичних послуг у розрізі окремих районів і територіальних громад, створення репутації високої якості обслуговування гостей, вивчення і впровадження передового досвіду, нових технологій у сферах транспорту, житлово-комунального господарства, зв’язку, медицини, рекреаційної системи, екології та загальної культури з метою подальшого опрацювання та врахування при проведенні підготовки до літнього туристичного сезону 2021, а також під час розробки Концепції розвитку туризму та курортів у Херсонській області на 2021-2025 роки.
Пропозиції щодо вказаного питання в рамках проведення електронної консультації з громадськістю не надходили.