Андрій Гордєєв підбив підсумки курортно-туристичного сезону-2017
25.09.2017 08:54:46Напередодні Всесвітнього дня туризму та Дня туризму в Україні, який відзначають щороку 27 вересня, голова Херсонської обласної державної адміністрації Андрій Гордєєв разом зі своїми заступниками та журналістами підсумував проведення курортно-туристичного сезону 2017 року.
Прес-конференція розпочалася у незвичайний спосіб. А саме зібравшись на базі відпочинку «Петровець», прокатилися на туристичних байдарках по мальовничим єрикам Дніпра. Провели інструктаж і надали байдарки у користування клуб корисного відпочинку «Green Terra». Після цього представники ЗМІ мали змогу поставити запитання, які їх цікавлять.
«Наш захід пов'язаний із тим, що ми закриваємо курортний сезон, і плавно переходимо до осіннього туризму, демонструючи нашу область з інших сторін. Зараз настав час риболовлі, а вже з 1 жовтня почнеться сезон полювання», - розповів очільник області.
Андрій Гордєєв зазначив, що курортний сезон є найбільш масовим, і за даними моніторингу з 1 травня Херсонщину відвідало більше 3,5 мільйонів туристів. Кількість іноземних відпочиваючих збільшилася з 12 тисяч до 20 тисяч людей. Топ-5 країн-відвідувачів Херсонщини у 2017 році: Туреччина, Ізраїль, Німеччина, США, Італія.
Також голова Херсонської обласної державної адміністрації розповів про цьогорічні досягнення: «В цілому сума надходження туристичного збору - близько 1,5 мільйона гривень. До того ж ми легалізували додатково 325 місць готельного типу .Окрім того, регулярним авіарейсом Херсон-Київ, який був відкритий 14 квітня, на сьогодні уже скористалися 12 тисяч пасажирів. Всього з моменту відкриття здійснено 150 рейсів Херсон-Київ».
Варто зазначити, що в сезоні - 2017 Херсонська область представила нові туристичні продукти, а саме:
- кайтинг;
- яхтинг;
- байдарки;
- пустеля;
- гори;
- водоспади;
- прогулянки на квадро циклах;
- рибалка;
- полювання;
- театр під відкритим небом.
Великих обертів на Херсонщині набрав подієвий туризм, серед найяскравіших подій сезону:
- відкриття туристичного сезону на території Кам'янської Січі;
- 24-й чемпіонат авторалі «Чумацький шлях»;
- 19-й Міжнародний театральний фестиваль «Мельпомена Таврії»;
- Фестиваль вуличної їжі і емоцій «ХерсON-FEST»;
- Всеукраїнський фестиваль «Чорноморські ігри»;
- фестивалі: «Купальські зорі», «Івана Купала», «Олешшя-GreenDay», «AzovHealthFest», «Кавун солодке диво», «Кварта-Фест» та багато інших подій, які привернули десятки тисяч гостей не тільки з області але і з різних куточків України (близько 200 тис. туристів).
Загалом, для брендування нашої області було створено близько 45 іміджевих роликів про курортно-рекреаційний потенціал Херсонщини, які транслювали на таких центральних каналах України як: «1+1», ТРК «Україна», «ICTV», «СТБ», «Інтер», «Новий Канал».
Насамкінець, керівник області запевнив, що наразі розробляється проект «Херсонське Батумі», що у перспективі дозволить покращити якість відпочинку за рахунок залучення нових інвестицій.