Державні аудитори розглянули 33 звернення громадян

11.10.2017 09:01:32
Державні аудитори  розглянули 33 звернення громадян

Упродовж 9 місяців 2017 року до Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області надійшло 33 звернення громадян, у тому числі  колективних - 4. Наприклад, на 7 звернень надано роз’яснення, 11 – вирішено позитивно, 7 звернень направлено за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян», 7 звернень перебувають у стадії розгляду. Найбільша кількість звернень - з питань праці і заробітної плати та діяльності органів місцевого самоврядування.

З метою підвищення ефективності зворотного зв’язку із громадськістю, здійснення державного фінансового контролю, в Управлінні Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області понад 10 років функціонує «телефон довіри», за яким громадяни, підприємства, установи та організації можуть звертатися зі скаргами, запитаннями і пропозиціями.

Загалом за «телефоном довіри» 0552 263628 надходять повідомлення про ймовірні порушення при витрачанні бюджетних коштів. Зокрема, щодо нарахування і виплати заробітної плати, стипендій, соціальних виплат. Також громадянам надано роз'яснення норм діючого законодавства, що регулюють діяльність Держаудитслужби.
Відповідно до Графіку особистого прийому керівництво Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області здійснює особистий прийом громадян.
Усі звернення розглянуто об`єктивно та своєчасно. За результатами розгляду звернень прийнято законні рішення і надано обґрунтовані відповіді. Упродовж I півріччя 2017 року випадків щодо надходження повторних звернень громадян, безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень не встановлено.

З метою підвищення ефективності зворотного зв’язку кожен громадянин може інформувати про можливі порушення фінансово-бюджетної дисципліни та надсилати інформацію. Шановні громадяни! Звертайтеся по суті, з конкретним фактажем, на електронну адресу державних аудиторів у місті Херсоні kherson@dkrs.gov.ua. Повідомляйте про те, що вам відомо про деяких посадовців бюджетної сфери Херсонщини, котрі виконують службові обов’язки недобросовісно, з нехтуванням вимог чинного законодавства.

Окрім того, у звітному періоді для надання відповідей на запитання громадян проведено 71 пряму телефонну лінію, оголошення про які розміщуються через Інтернет.

За інформацією прес-служби Управління Південного офісу Держаудитслужби  в Херсонській області



Корисні посилання