Оголошено конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу по роботі із закладами культури і мистецтв управління культури обласної державної адміністрації (категорія «В»)

16.11.2016 17:06:27

Управління культури Херсонської обласної державної адміністрації (м. Херсон, просп. Ушакова, 16) оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу по роботі із закладами культури і мистецтв обласної управління культури обласної державної адміністрації (категорія «В») на період відсутності державного службовця, за яким відповідно до Закону України «Про державну службу» зберігається посада державної служби.

Посадові обов’язки:

Головний спеціаліст у межах наданих чинним законодавством повноважень та відповідно до покладених на нього завдань:

  1. забезпечує виконання покладених на нього завдань щодо реалізації державної політики в діяльності управління;
  2. організує створення умов для розвитку державної мовної політики в області, функціонування української мови в усіх сферах суспільного життя; здійснює моніторинг стану та тенденцій соціально-економічного і культурного розвитку у сфері державної мовної політики;
  3. забезпечує підготовку для подання Міністерству культури України пропозицій щодо формування державної політики у сфері культури і мистецтв, зокрема державної мовної політики;
  4. бере участь у:
  • розробці проектів програм соціально-економічного та культурного розвитку, державних цільових і регіональних програм;
  • розробці та виконанні державних і регіональних програм державної мовної політики;
  • реалізації міжнародних проектів та програм у сферах культури та мистецтв, зокрема державної мовної політики;
  • розгляді з метою погодження проектів нормативно-правових актів, розроблених іншими місцевими органами виконавчої влади;
  • організації та проведенні вітчизняних і міжнародних виставок, виставок-ярмарків, методичних і науково-практичних семінарів, конференцій тощо;
  1. надає організаційно-методичну допомогу і координує діяльність підприємств, установ та організацій у сферах культури та мистецтв, зокрема державної мовної політики незалежно від форми власності;
  2. збирає та обробляє статистичні дані у сферах культури та мистецтв, зокрема державної мовної політики;
  3. бере участь у проведенні фестивалів, конкурсів, оглядів професійного та аматорського мистецтва, художньої творчості, виставок народних художніх промислів та інших заходів у сфері культури, охорони культурної спадщини, а також мовної політики;
  4. забезпечує дотримання вимог законодавства під час підготовки проектів нормативно-правових актів, наказів та рішень;
  5. бере участь у розробці нормативно-правових актів та інших документів правового характеру;
  6. інформує керівництво управління про необхідність вжиття заходів щодо скасування актів, прийнятих з порушенням законодавства або таких, що втратили чинність, і готує відповідні подання;
  7. здійснює методичне керівництво правовою роботою управління, надає правову допомогу структурним підрозділам, готує за участю інших підрозділів матеріали для передачі до слідчих та судових органів, здійснює облік та зберігання судових справ;
  8. аналізує та узагальнює результати розгляду претензій судових і арбітражних справ;
  9. бере участь у розгляді матеріалів за наслідками перевірок, ревізій, інвентаризацій, дає правові висновки за фактами виявлених правопорушень;
  10. розглядає проекти нормативних актів для погодження з питань, що належать до компетенції управління;
  11. бере участь у роботі з укладення господарських договорів;
  12. бере участь у здійсненні організаційно-практичних заходів щодо зміцнення фінансової та трудової дисципліни, збереження майна, соціального захисту працівників, а також притягнення працівників до дисциплінарної та матеріальної відповідальності;
  13. у межах наданої компетенції розглядає скарги, заяви органів державної влади та органів місцевого самоврядування, громадських об’єднань, підприємств, установ, організацій, громадян та готує за ними відповідні рішення;
  14. веде довідково-інформаційну роботу з питань нормативно-правових актів, облік чинних нормативно-правових актів;
  15. проводить роботу з правової пропаганди, ознайомлює посадових осіб з нормативними актами, що стосуються їх діяльності, а також зі змінами в чинному законодавстві;
  16. здійснює контроль за роботою юридичних служб підпорядкованих управлінню підприємств, закладів та установ;
  17. організовує облік та зберігання актів законодавства, роботу з документами у відповідності з чинним законодавством;
  18. забезпечує окремий облік запитів на інформацію, розпорядником якої є управління, та контроль за дотриманням строків їх розгляду відповідно до вимог чинного законодавства;
  19. забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої є управління, ведення системи обліку такої інформації;
  20. здійснює прийом, реєстрацію та попередній розгляд пропозицій (зауважень), заяв (клопотань), скарг громадян, які надходять до управління;
  21. готує графіки проведення та забезпечує належну організацію особистих (у тому числі виїзних) прийомів громадян керівництвом управління;
  22. здійснює перевірку звернень громадян на відповідність їх вимогам статті 5 Закону України «Про звернення громадян», у разі її порушення повертає заявникам звернення без розгляду. Надає консультації та роз’яснення громадянам, які звертаються до управління, щодо порядку розгляду їх питань;
  23. здійснює попередній розгляд звернень, готує проекти резолюцій керівника управління, а також розглядає проекти відповідей на звернення та надає їх на підпис керівництву;
  24. готує інформаційні довідки, пояснення та інші матеріали стосовно розгляду звернень громадян;
  25. систематично вивчає пропозиції, заяви і скарги громадян, виявляє причини, що їх породжують, а також найбільш гострі суспільно значущі проблеми, які вимагають негайного вирішення, та інформує керівництво управління;
  26. забезпечує підготовку аналітичних довідок щодо роботи із зверненнями громадян в управлінні для інформування обласної державної адміністрації, оприлюднення у засобах масової інформації та розміщення на офіційному веб-сайті управління;
  27. координує роботу із надання адміністративних послуг стосовно питань видачі дозвільних документів;
  28. забезпечує здійснення заходів щодо запобігання корупції і протидії в управлінні, а саме:
    • бере участь у розробці та проведенні заходів щодо запобігання корупційним правопорушенням, а також здійсненні контролю за їх проведенням;
    • надає іншим структурним підрозділам управління та їх окремим працівникам роз’яснення щодо застосування антикорупційного законодавства;
    • вживає заходів до виявлення конфлікту інтересів та сприяє його усуненню, контролює дотримання вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів, а також виявляє сприятливі для вчинення корупційних правопорушень ризики в діяльності посадових і службових осіб управління та підпорядкованих установ культури, вносить керівникам цих установ пропозиції щодо усунення таких ризиків;
    • надає допомогу в заповненні декларацій особи, уповноваженої на виконання функцій держави;
    • у разі виявлення фактів, що можуть свідчити про вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень посадовими чи службовими особами управління інформує в установленому порядку про такі факти керівника управління, а також готує відповідну інформацію для повідомлення правоохоронних органів відповідно до їх компетенції;
    • веде облік працівників управління, притягнутих до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень;
    • взаємодіє з підрозділами з питань запобігання та виявлення корупції державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, спеціально уповноваженими суб’єктами у сфері протидії корупції;
    • бере участь у розгляді в межах повноважень повідомлення щодо причетності працівників управління до вчинення корупційних правопорушень;
    • готує інформацію для повідомлення у письмовій формі головного спеціаліста з питань запобігання та виявлення корупції апарату обласної державної адміністрації .про факти, що можуть свідчити про вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень посадовими особами управління;
  29. готує та подає на державну реєстрацію розпорядчі акти управління з основної діяльності, які підлягають такій реєстрації;
  30. забезпечує подання щомісячної звітності щодо видання наказів з основної діяльності;
  31. здійснює підготовку пропозицій та звітів до обласної програми з ґендерної рівності;
  32. готує пропозиції та відповідні матеріали до засідань міжвідомчої координаційно-методичної ради з правової освіти населення та Громадської гуманітарної ради при обласній державній адміністрації;
  33. надає організаційно-методичну допомогу і координує діяльність підприємств, установ та організацій у сферах культури та мистецтв незалежно від форми власності за визначеним напрямком діяльності, а також структурним підрозділам районних державних адміністрацій відповідно до затвердженого розподілу (Цюрупинської, Іванівської, Бериславської та Великоолександрівської райдержадміністрацій);
  34. забезпечує взаємодію та координацію роботи зі структурними підрозділами з питань культури Цюрупинської, Іванівської, Бериславської та Великоолександрівської райдержадміністрацій;
  35. здійснює координацію роботи з обласною інспекцією по охороні пам’яток історії та культури;
  36. надає консультативну допомогу закладам культури з питань, що належать до компетенції управління.

Головний спеціаліст зобов’язаний дотримуватися правил внутрішнього службового розпорядку.

Умови оплати праці: відповідно до Закону України «Про державну службу»  № 889-VIII та постанови Кабінету Міністрів України від 06.04.2016 № 292 «Деякі питання оплати праці державних службовців у 2016 році».

Строковий трудовий договір.

Вимоги до професійної компетентності кандидатів.

Освіта – вища за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавр або молодший бакалавр у галузі знань «Право».

Досвід роботи – не потребує, вільне володіння державною мовою.

Знання законодавства:  Конституція України; закони України «Про культуру», «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про очищення влади», «Про звернення громадян», Кодекс України про адміністративні правопорушення, Господарський кодекс України, Цивільний кодекс України, нормативні документи, що стосуються державної служби та діяльності Управління; укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, накази Міністерства культури України, інші нормативно-правові акти, що регулюють організацію та методику ведення правової роботи у галузі культури і мистецтв.

Професійні чи технічні знання:  порядок підготовки та внесення проектів нормативно-правових актів; порядок підготовки та подання на державну реєстрацію нормативно-правових актів; державну політику з напряму діяльності правової служби; основи державного управління; порядок укладення та оформлення договорів і угод; порядок ведення правової документації з використанням сучасних інформаційних технологій; форми та методи роботи із засобами масової інформації; правила ділового етикету; правила та норми охорони праці та протипожежного захисту; ділова мова

Знання сучасних інформаційних технологій:  основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби (MS Office).

Особистісні якості: відповідальність, системність і самостійність в роботі, вміння працювати в стресових ситуаціях.

Документи, що подаються:

1) копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби (за встановленою формою), до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнена особова картка встановленого зразка;

6) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

Документи приймаються з дня опублікування оголошення на сайті Нацдержслужби до 1645 29 листопада 2016 року.

Конкурс буде проведено 07 грудня 2016 року о 1000 за адресою м. Херсон, просп. Ушакова 16.

Додаткова інформація з питань проведення конкурсу  надається головним спеціалістом відділу обліку, фінансів, технічного нагляду та кадрової роботи управління культури обласної державної адміністрації за телефоном 0552-49-00-61, e-mail: [email protected] »

Корисні посилання