Платники Херсонщини отримали майже 75 тисяч адмінпослуг
30.11.2016 11:09:08
З початку 2016 року представники бізнесу та громадськості Херсонщини отримали від фіскальної служби регіону 74,4 тис. адмінпослуг, з яких 62,1 тис. послуг (83,5 відс.) через Центри обслуговування платників (ЦОП).
Найбільш затребувана послуга – видача картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки – 38,2 тис. таких послуг (51,3 відс). На другому місці послуги з реєстрації книг обліку розрахункових операцій – 6 тис. послуг. Не менш затребуваною послугою є надання витягу з реєстру платників єдиного податку – 5,9 тис. послуг.
Також, у ЦОП платники мають можливість отримати комплекс консультативних та інформаційних послуг, подати звітність та отримати безкоштовні ключі електронного підпису.
Ознайомитися з переліком усіх адміністративних послуг, які надаються платникам податків області, можна на субсайті територіальних органів ДФС у Херсонській області (http://kherson.sfs.gov.ua/diialnist/mistsya-nadannya-administrativnih-poslu/). Користувач сайту зможе завантажити інформаційні картки адмінпослуг та форми заяв для їх отримання.