Районний семінар-практикум для вчителів початкових класів

19.04.2019 07:16:44
Районний семінар-практикум для вчителів початкових класів

16 квітня 2019 року на базі Михайлівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів відбулося засідання методичного об’єднання вчителів початкових класів по темі «Модернізація змісту освіти в умовах реалізації Державного стандарту початкової освіти. Природнича освітня галузь».

Концепція Нової української школи має визначальний вплив на удосконалення методів, методик, засобів навчання сучасних школярів. Як одне з наскрізних завдань сучасного освітнього процесу, є розвиток критичного мислення учнів. З огляду на цю актуальну проблему вчителі 3-х класів району розглядали питання застосування методів критичного мислення, як засіб формування та розвитку творчих здібностей молодших школярів на уроках.

Учасники семінару побували на відкритому уроці в 2 класі «Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Речення» - мовний ярмарок» (учитель Олійник С.В.). Протягом уроку було виконано багато завдань за різними методами та в ігровій формі. Діти не тільки  із задоволенням брали участь у роботі, але й показували реальні знання та прагнення до навчання. Робота в групах забезпечила взаємодію між учнями й зробила непрямим керування вчителем класу, що дало змогу виховувати почуття спільноти.

Урок трудового навчання «Декорування виробів. Писанка, як один із символів України. Оздоблення великодніх яєць» у 3 класі пройшов на достатньо високому рівні. Учителі побачили використання інформаційно – комунікаційних технологій під час практичної роботи.

У теоретичній частині завідувач методичного кабінету комунальної установи «Верхньорогачицький районний центр по обслуговуванню закладів освіти» Ситник Г.П. ознайомити педагогів з технологією критичного мислення як одним з наскрізних завдань освітнього процесу Нової української школи. Учителі початкових класів Рудика О.А., Маслова О.С., Альошина О.Г., Белінська М.Л обговорили інноваційні прийоми роботи «перевернутий клас», прийом фішбоун, прийом «Кубик Блума» використання задач екологічного змісту на уроках математики як засобу формування екологічної культури учнів. Учасники діалогу проаналізували власний досвід застосування прийомів критичного мислення в роботі з молодшими школярами, визначили коло проблемних питань, які доцільно розглянути через самоосвітню діяльність і на засіданнях методичного об’єднання. Розроблено методичні рекомендації для вчителів початкових класів  щодо застосування технології критичного мислення на уроках в початковій школі.

Семінар пройшов на високому науково-методичному рівні та відзначений учасниками ефективним, пізнавальним, цікавим.

Корисні посилання