ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 17-06
04.10.2021 13:35:16
Державна митна служба України |
інформаційна картка № 17-06 |
ЗАТВЕРДЖЕНО наказ Держмитслужби України від 29.01.2021 № 62 |
|
Переоформлення дозволу на відкриття та експлуатацію магазину безмитної торгівлі |
|||
I. Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги |
|||
Найменування |
Державна митна служба України |
||
Місцезнаходження |
04119, м. Київ, вул. Дегтярівська 11 Г |
||
Місце прийому суб’єктів звернень |
Прийом документів*: Митниця в Херсонській області, Автономній Республіці Крим і м. Севастополі, м. Херсон, вул. Гоголя, 13, тел. (0552)420184, 420187
Видача документів: Державна митна служба України, м. Київ, вул. Дегтярівська 11 Г тел. (044) 2472679 |
||
Режим роботи |
Митниця в Херсонській області, Автономній Республіці Крим і м. Севастополі: Понеділок – четвер: з 9 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв. П’ятниця: з 9 год. 00 хв. до 16 год. 45 хв. Перерва: з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хв.
Державна митна служба України: Понеділок – четвер: з 9 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв. П’ятниця: з 9 год. 00 хв. до 16 год. 45 хв. Перерва: з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хв. |
||
II. Нормативно-правові акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
|||
Постанова Кабінету Міністрів України від 17.07.2003 № 1089 «Про затвердження Правил продажу товарів магазинами безмитної торгівлі». |
|||
III. Умови отримання адміністративної послуги |
|||
Підстава для одержання адміністративної послуги |
Необхідність внесення змін у відомості, зазначені у дозволі (у тому числі зміна найменування юридичної особи або прізвища, ім’я, по батькові громадянина - підприємця, зазначених у дозволі, зміна місцезнаходження юридичної особи або місця проживання громадянина - підприємця, яким надано дозвіл, зміна кількісних характеристик тощо) |
||
Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них |
1. Заява про переоформлення дозволу на відкриття та експлуатацію магазину безмитної торгівлі у довільній формі. 2. Документи, що підтверджують зміну відомостей |
||
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Документи подаються до митниці та органу охорони державного кордону, у зоні діяльності яких експлуатується магазин безмитної торгівлі, особисто заявником, уповноваженою на це особою або направляється заявником поштою |
||
Платність надання адміністративної послуги |
Безоплатно |
||
Строк надання адміністративної послуги |
20 робочих днів |
||
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
1. Приміщення магазину безмитної торгівлі не відповідає вимогам статей 420 та 421 Митного кодексу України. 2. Заявником подано документи не в повному обсязі або виявлено в цих документах неправдиві відомості. 3. Розташування магазину безмитної торгівлі в пункті пропуску через державний кордон України ускладнюватиме забезпечення режиму, установленого у цьому пункті пропуску відповідно до законодавства
|
||
Результат надання адміністративної послуги |
Витяг з реєстру магазинів безмитної торгівлі |
||
Способи отримання результату |
Поштою (рекомендованим листом), а за зверненням заявника – безпосередньо у Державній митній службі України |
||
IV. Довідкова інформація |
|||
Ознайомитися з інформацією щодо надання адміністративної послуги можна на веб-порталі за адресою: www.customs.gov.ua, www.cabinet.customs.gov.ua |