Про роботу «гарячої» телефонної лінії голови обласної державної адміністрації за 2016 рік

12.01.2017 17:20:55

Відповідно до розпорядження голови обласної державної адміністрації від 09 лютого 2015 року № 58 надаємо інформацію щодо розгляду звернень громадян, які надійшли на «гарячу» телефонну лінію голови обласної державної адміністрації.

За період з 01.01.2016 року по 30.12.2016 року зареєстровано 5554 звернення, що на 75 % більше, ніж у минулому році.

Заяви, клопотання –1890.
Скарги – 3664.
Повторних звернень – 1047.

За результатами розгляду звернень за 2016 р. позитивно вирішено 1624 (29,24% загального числа зареєстрованих за рік) звернення, у стадії розгляду знаходяться 68 звернень. За 2016 рік на 3861 звернення (69,5 % загального числа зареєстрованих за рік) заявникам надано консультації та роз’яснення щодо норм законодавства, актуальних питань державної політики, а також необхідну довідкову інформацію та психологічну підтримку.

Аналітично-статистичний огляд звернень

Аналіз звернень по регіонам :

м. Херсон – 2426 звернень (43,7%);
Білозерський р-н – 583 (10,5%);
Бериславський р-н – 358 ( 6,5%);
Цюрупинський р-н – 343 (6,2%);
Великоолександрівський р-н – 275 (4,9%);
Генічеський р-н – 232 (4,1%);
м. Нова Каховка – 104 (1,9%);
м. Каховка – 46 (0,8%;);
Голопристанський р-н- 147 (2,79%);
Скадовський р-н – 137 (2,5%);
Нововоронцовський р-н – 66 (1,2%);
Іванівський р-н – 29 (0,5%);
Новотроїцький р-н – 171 (3,1%);
Чаплинський р-н – 58 (1,1%);
Горностаївський р-н – 26 (0,5%);
Каховський р-н – 122 (2,2%);
Великолепетиський р-н – 81 (1,5%);
Високопільський р-н – 82 (1,5%);
Каланчацький р-н – 69 (1,2%);
Верхньорогачиський р-н – 25 (0,5%);
Нижньосірогозький р-н – 40 (0.7%);
м. Гола Пристань – 7 (0,1%);
інші обл.- 127 (2,3%).

Аналіз звернень по категоріям заявників:

дитина війни – 307;
учасник війни – 72;
івалід 1 гр. – 39;
інвалід 2 гр. – 122;
інвалід 3 гр. – 82;
одинока мати – 530;
учасник бойових дій – 111;
багатодітна родина -162;
ветеран праці – 18;
інвалід ВОВ – 4;
інші категорії – 4107;

Аналіз звернень по соціальному стану заявників:

робітник -1354;
селянин – 497;
пенсіонер – 2551;
безробітний – 935;
військовослужбовець – 101;
державний службовець – 17;
підприємець – 47;
працівник бюджетної сфери – 11;
учень, студент – 7;
інші категорії – 34.

Проблемі питання, порушені у зверненнях громадян

Упродовж 2016 року зареєстровано 1189 звернень щодо проблем житлово-комунального господарства, у тому числі неналежне надання або ненадання послуг теплопостачання (178 звернень), водопостачання (166 звернень) та електропостачання (322 звернення), газифікації (130), вартість житлово – комунальних послуг – 24, відновлення роботи ліфтів (64), ремонт покрівлі – (18), робота ОСББ -3, якість надання комунальних послуг-7, сплата заборгованості за комунальні послуги – 5, інші питання житлово-комунального господарства – 272.

За 2016 рік отримано 2390 звернень з питань соціального захисту : питання пільг для різних категорій громадян – 33 звернення, надання матеріальної допомоги – 91 звернення, виплата матеріальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 171, оформлення субсидій – 1191 звернення, виплата допомоги на дітей – 635, призначення, збільшення пенсії – 47, оплата праці – 14, заборгованість із виплати заробітної плати – 5, трудові спори – 6, інші питання соціального захисту – 197.

З питань дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян протягом минулого року надійшло 54 звернення.

З питань охорони здоров’я людей, роботи МСЕК звернулося 109 громадян (діяльність медичних закладів та установ – 13, визначення групи інвалідності – 7, допомога у лікуванні, протезування – 1, робота аптек – 2, безкоштовне забезпечення населення ліками – 13 звернень, направлення на лікування до медичних установ – 13, санітарно-епідеміологічний стан в області – 5,інші питання охорони здоров’я – 55 звернень).

Звернення, що надійшли з питань транспорту та зв’язку – 283, з них безкоштовний проїзд окремих категорій населення – 157, робота міського транспорту – 10, транспортне сполучення -3, вартість перевезення – 8, відновлення телефонного зв’язку – 11, трансляція радіо, телебачення – 42, інші питання транспорту та зв’язку – 52.

З питань сім’ї, дітей, молоді, фізичної культури та спорту Центром отримано 8 звернень, 37з питань освіти та науки, 31з питань екології та природних ресурсів, 59 з питань аграрної політики, 40 звернень стосувалися питань праці та заробітної плати, 15з питань фінансової, податкової, митної політики, житлової політики -15 звернень.

З питань запису на прийом до голови обласної державної адміністрації звернулися 137 мешканців міста та області.

За 2016 рік Центром отримано 116 подяк.

Корисні посилання