Програма «Зелений ключ» як інструмент підвищення іміджевої привабливості та впровадження європейських стандартів менеджменту

09.12.2020 10:44:37
Програма «Зелений ключ» як інструмент підвищення іміджевої привабливості та впровадження європейських стандартів менеджменту

«Зелений ключ» — перша в світі міжнародна програма еко-маркування для місць розміщення, рекреації і спорту, ресторанів і об’єктів громадського харчування, а також — бізнес і конференц-центрів.

Екологічне маркування «Зелений ключ» для туристичних об’єктів існує вже більше 20 років. Програма виникла в результаті національної ініціативи в Данії в 1994 році, де розташований головний офіс.

Наразі учасниками програми стали 65 країн та понад 3200 об’єктів.

Перевагами участі у вказаній програмі є:

— найстаріша та перевірена міжнародна програма еко маркування, представлена в Україні;
— участь у цій програмі направлена на збереження навколишнього середовища;
— застосування принципів екологічного менеджменту сприяє економії водо та енергозбереження;
— має оптимальну вартість участі;
— підвищення іміджевої та інвестиційної привабливості та конкурентоспроможності;
— залучення нового сегменту клієнтів;
— можливість використання систем онлайн бронювання, орієнтованих на розвиток сталого туризму.

Процедура участі у програмі «Зелений ключ» складається з таких етапів:

1. Заявка на участь (цілорічно).
2. Підписання договору.
3. Перевірка на відповідність критеріям.
4. Перевірка міжнародним комітетом.
5. Присудження сертифіката учасника програми «Зелений ключ»
6. Контрольні візити.

Вартість участі для українських об’єктів залежать від розміру об’єкта, попередньої готовності, кількості об’єктів, які приймають участь у програмі та коливається від 365 до 1000 євро на рік (еквівалент в гривні).

У вартість програми включено:

— проведення аудиту;
— підготовка заявки та пакету документів та його подача до міжнародного журі;
— внесок в міжнародну координацію;
— символіка;
— розміщення анотації об’єкта в міжнародній базі даних, в каталозі Всесвітньої туристичної організації та в партнерських системах онлайн бронювання;
— тренінг по екологічному менеджменту (перший рік участі у програмі);
— консультації по впровадженню програми.

«Зелений ключ» підходить для готелів, хостелів, невеликих готелів, кемпінгів, парків відпочинку, конференц-центрів, ресторанів та визначних пам’яток.

З детальною інформацією можна ознайомитись за посиланнями:

Міжнародна програма «Green Key» — https://www.greenkey.global/.
Національний оператор програми — http://ecological-initiative.org.ua/.

Приєднуючись до програми «Зелений ключ», той чи інший об’єкт демонструє свою соціальну відповідальність, бажання просуватися по шляху сталого розвитку, позиціонує себе як екологічний об’єкт.

Корисні посилання